Kategorie: Rozrywka

Podczas kwarantanny ta para zaczęła odtwarzać kultowe sceny z słynnych filmów i seriali!

Aylia Caulwell wraz z mężem mieli dużo czasu podczas kwarantanny. Dołożyli wielu starań, aby nie spędzać całego czasu na Netflixie i chillowaniu. „Pewnego dnia widziałam, że wiele osób zostało wezwanych przez muzea do odtworzenia słynnych dzieł sztuki. Pomyślałam, że to fajny sposób na zajęcie naszego czasu, ale trudno nam było zdecydować, jaki rodzaj grafiki chcemy naśladować.” – opowiada Aylia. „Mamy jednak mnóstwo kostiumów z filmów i seriali telewizyjnych – obaj jesteśmy nerdami, którzy uwielbiają cosplayować. Postanowiliśmy więc wykorzystać je, zaczynając od Spider-Mana. Reszta zaczęła się rozwijać, czerpaliśmy inspirację z treści, które kochamy, lub po prostu z tego, czy mamy stroje, które będą działać.”

Instagram: @ayliamc

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Reklama
Share

Najnowsze

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

1 minutę temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

1 godzinę temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

21 godzin temu

23 przerażające wątki, które utkwią w pamięci na długo po ich przeczytaniu

Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…

22 godziny temu

Moje ulubione pomysły na reklamy na autobusach

Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…

23 godziny temu

20 najdziwniejszych reklam z Wish, które wolałbyś nie widzieć

Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…

1 dzień temu