Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, by położyć ręce na nowym Astonie Martinie? Prawdopodobnie tak jak większość z nas, ale tylko nieliczni mają odwagę sięgnąć po swoje marzenia, niezależnie od zgromadzonych oszczędności. Brytyjski artysta Hector Janse van Rensburg, znany w Internecie pod pseudonimem Shitty Watercolour, nie osiągnął może do końca zamierzonego celu, ale bez wątpienia zyskał na popularności. Nieoficjalna reklama kosmetyków Radox zamieszczona przez niego na Twitterze zaowocowała uznaniem ze strony PR-u firmy, która podarowała mu zestaw swoich produktów. Zachęcony ich entuzjazmem, postanowił spróbować tej samej sztuczki z Astonem Martinem. Od nich także otrzymał przyjemny upominek – choć nieco mniejszy niż planował.
„Dzień dobry. Pomimo ukazania na zdjęciu niezwykle pociągającego mężczyzny na tle jawnego lokowania produktu, ten tweet nie jest sponsorowany.”
„Cześć, @swatercolour,
uwielbiamy Twojego tweeta! W ramach podziękowania chcielibyśmy przesłać Ci zestaw naszych produktów. Jeżeli będziesz tak miły i podasz nam swoje nazwisko i adres, wkrótce nadamy paczkę!
Wielkie dzięki,
Radox”
„Aston Martin. Ten, który tak głośno mruczy.”
„A może skusimy Cię trochę cichszym mruczeniem?”
43-letnia Paris Hilton udostępniła niedawno kilka zdjęć w dość ryzykownych strojach.
Nawet drogi drapak czy legowisko, nie zastąpią wygodnego pudełka!
Jest takie powiedzenie: „najlepsze rzeczy w życiu są darmowe”. Nie są to oczywiście ubrania czy…
Dzieła sztuki, które za chwilę zobaczysz, inspirowane są starożytną i tradycyjną japońską sztuką układania kwiatów…
Firma Junebug Weddings organizuje konkursy fotografii ślubnej od 2006 roku.
Na premierze swojego najnowszego filmu "Poolman" Chris Pine po raz kolejny przyciągnął całą uwagę, nie…