Kategorie: Rozrywka

Spotify wyjawia najbardziej wstydliwe sekrety swoich użytkowników na gigantycznych billboardach.

Jesteś osobą, która przesłuchała utwór „Sorry” 42 razy w ostatnie walentynki? A może należysz do 3749 użytkowników, którzy odtworzyli „It’s The End Of The World As We Know It” w dniu przegłosowania Brexitu? Jeżeli tak, to należą Ci się gratulacje, ponieważ historia Twojej playlisty została wykorzystana w najnowszej kampanii reklamowej serwisu Spotify. Amerykańskie, brytyjskie, francuskie i niemieckie billboardy zapełniły się najbardziej wstydliwymi sekretami anonimowych użytkowników aplikacji, podsumowującymi osobliwości 2016 roku.

Reklama
Share

Najnowsze

Ludzie dzielą się zabawnymi zdjęciami pięknych miejsc, które zostały zbombardowane przez psa robiącego kupę!

Nie bez powodu psy nazywane są najlepszymi przyjaciółmi człowieka. Czego tu nie kochać – są…

37 minut temu

Angelina Jolie przedstawia swojego dorosłego syna, Knoxa, na czerwonym dywanie!

Angelina Jolie i jej 16-letni syn, Knox Jolie-Pitt, skradli show na 15. dorocznej gali Governors…

11 godzin temu

21 mylących zdjęć, które mogą oszukać twoje oczy!

Jest tyle dziwnych rzeczy, które pojawiają się wszędzie wokół nas i dla wielu z nich…

11 godzin temu

Suknia Jennifer Lawrence została nazwana „najlepszym stylem ciążowym”!

Jennifer Lawrence zwróciła uwagę na 15. dorocznej gali Governors Awards, prezentując swój nienaganny styl ciążowy…

11 godzin temu

Surrealistyczne rzeźby autorstwa polskiego artysty!

Stary drewniany dom w Zgonie w Polsce, otoczony jest niezwykłymi dziełami sztuki, które z pewnością…

22 godziny temu

19 dzieł sztuki na drewnie z technik mieszanych!

Bex jest samoukiem z Christchurch w Nowej Zelandii.

22 godziny temu