Kategorie: Rozrywka

Spotify wyjawia najbardziej wstydliwe sekrety swoich użytkowników na gigantycznych billboardach.

Jesteś osobą, która przesłuchała utwór „Sorry” 42 razy w ostatnie walentynki? A może należysz do 3749 użytkowników, którzy odtworzyli „It’s The End Of The World As We Know It” w dniu przegłosowania Brexitu? Jeżeli tak, to należą Ci się gratulacje, ponieważ historia Twojej playlisty została wykorzystana w najnowszej kampanii reklamowej serwisu Spotify. Amerykańskie, brytyjskie, francuskie i niemieckie billboardy zapełniły się najbardziej wstydliwymi sekretami anonimowych użytkowników aplikacji, podsumowującymi osobliwości 2016 roku.

Reklama
Share

Najnowsze

30 zdjęć, które prawdopodobnie sprawią, że poczujesz się nieswojo!

Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.

7 godzin temu

Oto eleganckie elementy wyposażenia domu, które przeszły do ​​historii!

Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.

8 godzin temu

Chris Evans pojawia się z dramatyczną transformacją – fani zauważają to samo!

Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…

18 godzin temu

22 nieprzewidywalne zwierzęta, które zaskoczyły same siebie!

Jeśli masz zamiar zaadoptować zwierzaka, powinieneś zrozumieć, że będziesz musiał zrobić coś więcej niż tylko…

18 godzin temu

86-letnia Jane Fonda zachwyca na czerwonym dywanie — ludzie zgadzają się co do jednego!

Ikona kina wyglądała niezwykle szykownie i promiennie w całkowicie czarnym stroju, przyciągając mnóstwo uwagi.

18 godzin temu

Od brudu do nieskazitelności – oto transformacje mycia ciśnieniowego, które musisz zobaczyć!

W świecie satysfakcjonujących zdjęć i filmów online nigdy nie można się pomylić, z myciem ciśnieniowym.

1 dzień temu