Kategorie: Rozrywka

Spotify wyjawia najbardziej wstydliwe sekrety swoich użytkowników na gigantycznych billboardach.

Jesteś osobą, która przesłuchała utwór „Sorry” 42 razy w ostatnie walentynki? A może należysz do 3749 użytkowników, którzy odtworzyli „It’s The End Of The World As We Know It” w dniu przegłosowania Brexitu? Jeżeli tak, to należą Ci się gratulacje, ponieważ historia Twojej playlisty została wykorzystana w najnowszej kampanii reklamowej serwisu Spotify. Amerykańskie, brytyjskie, francuskie i niemieckie billboardy zapełniły się najbardziej wstydliwymi sekretami anonimowych użytkowników aplikacji, podsumowującymi osobliwości 2016 roku.

Reklama
Share

Najnowsze

30 kolorowych zdjęć zrobionych przez fotografów 100 lat temu, które nadal nas fascynują!

Przygotowaliśmy listę najstarszych kolorowych fotografii, abyśmy mogli podziwiać pomysłowość fotografii i poczuć się bliżej historii…

10 godzin temu

30 ogromnie rozczarowujących prezentów, które zepsuły wyjątkowe święta i okazje!

Okres świąteczny w pełni. Być może dałeś swoim bliskim prezenty kilka miesięcy temu lub dodajesz…

10 godzin temu

Lizzo chwali się ogromną przemianą, ale fani są zaniepokojeni!

Artystka Lizzo, laureatka nagrody Grammy, sprawiła, że ​​internet huczy od opowieści o jej niezwykłej drodze…

17 godzin temu

15 pomysłów na prezent dla miłośników zwierząt!

Mamy nadzieję, że znajdziesz idealne prezenty dla siebie i swoich przyjaciół na naszej liście.

17 godzin temu

„Co się z nim stało?!” – Tom Cruise wygląda zupełnie inaczej!

Ostatni występ legendy Hollywood wywołał poruszenie wśród fanów — nie z powodu aktorstwa, ale z…

17 godzin temu

30 zdjęcia opuszczonych autobusów, które miały być używane w irlandzkim muzeum!

"Kilka lat temu miałem okazję znaleźć opuszczony cmentarz autobusów zagubiony w środku lasu." - opowiada…

1 dzień temu