Jesteś osobą, która przesłuchała utwór „Sorry” 42 razy w ostatnie walentynki? A może należysz do 3749 użytkowników, którzy odtworzyli „It’s The End Of The World As We Know It” w dniu przegłosowania Brexitu? Jeżeli tak, to należą Ci się gratulacje, ponieważ historia Twojej playlisty została wykorzystana w najnowszej kampanii reklamowej serwisu Spotify. Amerykańskie, brytyjskie, francuskie i niemieckie billboardy zapełniły się najbardziej wstydliwymi sekretami anonimowych użytkowników aplikacji, podsumowującymi osobliwości 2016 roku.
Nie bez powodu psy nazywane są najlepszymi przyjaciółmi człowieka. Czego tu nie kochać – są…
Angelina Jolie i jej 16-letni syn, Knox Jolie-Pitt, skradli show na 15. dorocznej gali Governors…
Jest tyle dziwnych rzeczy, które pojawiają się wszędzie wokół nas i dla wielu z nich…
Jennifer Lawrence zwróciła uwagę na 15. dorocznej gali Governors Awards, prezentując swój nienaganny styl ciążowy…
Stary drewniany dom w Zgonie w Polsce, otoczony jest niezwykłymi dziełami sztuki, które z pewnością…
Bex jest samoukiem z Christchurch w Nowej Zelandii.