Kategorie: Rozrywka

Spotify wyjawia najbardziej wstydliwe sekrety swoich użytkowników na gigantycznych billboardach.

Jesteś osobą, która przesłuchała utwór „Sorry” 42 razy w ostatnie walentynki? A może należysz do 3749 użytkowników, którzy odtworzyli „It’s The End Of The World As We Know It” w dniu przegłosowania Brexitu? Jeżeli tak, to należą Ci się gratulacje, ponieważ historia Twojej playlisty została wykorzystana w najnowszej kampanii reklamowej serwisu Spotify. Amerykańskie, brytyjskie, francuskie i niemieckie billboardy zapełniły się najbardziej wstydliwymi sekretami anonimowych użytkowników aplikacji, podsumowującymi osobliwości 2016 roku.

Reklama
Share

Najnowsze

18 trafnych postaci z kreskówek odtworzonych ze zdjęć, które sama zrobiła ta artystka!

AAmy Revives jest już dobrze znaną artystką dzięki swoim przystępnym komiksom. Jednak Amy ma również…

3 godziny temu

Historia na nowo: internauta pokolorował 30 starych zdjęć!

W świecie często postrzeganym przez pryzmat czerni i bieli, jest coś magicznego w dodawaniu odrobiny…

3 godziny temu

Córka Victorii Beckham wywołuje debatę w „prowokacyjnej” sukience na urodziny mamy!

Córka Victorii i Davida Beckhamów wywołała zamieszanie, ubierając halkę na przyjęcie z okazji 50. urodzin…

10 godzin temu

25 osób, które z pewnością żałują internetowych zakupów!

Zakupy online są świetne! Wygoda i ceny nie mają sobie równych, a do wyboru jest…

10 godzin temu

Kobieta poddaje się licznym operacjom, by mieć „największe policzki na świecie”!

W świecie, w którym standardy piękna nieustannie ewoluują, jedna kobieta stara się robić to, co…

10 godzin temu

Artystka tworzy miniaturowe obrazy, oto 20 najnowszych!

Yana Khachikyan tworzy miniaturowe obrazy, ponieważ wierzy, że detale tworzą perfekcję, dlatego stara się to…

1 dzień temu