Kategorie: Rozrywka

Spotify wyjawia najbardziej wstydliwe sekrety swoich użytkowników na gigantycznych billboardach.

Jesteś osobą, która przesłuchała utwór „Sorry” 42 razy w ostatnie walentynki? A może należysz do 3749 użytkowników, którzy odtworzyli „It’s The End Of The World As We Know It” w dniu przegłosowania Brexitu? Jeżeli tak, to należą Ci się gratulacje, ponieważ historia Twojej playlisty została wykorzystana w najnowszej kampanii reklamowej serwisu Spotify. Amerykańskie, brytyjskie, francuskie i niemieckie billboardy zapełniły się najbardziej wstydliwymi sekretami anonimowych użytkowników aplikacji, podsumowującymi osobliwości 2016 roku.

Reklama
Share

Najnowsze

„Mieszkałam z modelką Victoria’s Secret – przypadkowo odkryłam jej mroczny sekret!”

Influencerka z TikToka, Taylor Paré, niedawno ujawniła trwający od dziesięciu lat sekret dotyczący byłej „koszmarnej…

3 godziny temu

30 pięknych i realistycznych tortów brytyjskiego piekarza!

Najfajniejsze w pieczeniu ciast jest to, że są one nie tylko sztuką kulinarną, ale także…

3 godziny temu

30 zdjęć zwierząt, które są zabawne, aby umilić ci dzień!

Jeśli jesteś miłośnikiem zwierząt, wiesz, ile razy te stworzenia mogą podnieść nas na duchu, gdy…

23 godziny temu

Wygląd Nicole Kidman na Met Gali budzi niepokój!

Na niedawnej Met Gali Nicole Kidman zwróciła na siebie uwagę swoją elegancką czarno-białą sukienką z…

23 godziny temu

21 obciążających zdjęć, które pokazują, do czego może prowadzić leniwa praca!

Być może niektórym z nas to się nigdy nie zdarzyło, ale wpadanie na rzeczy, które…

23 godziny temu

Mężczyzna udaje martwego przez 321 dni i dostaje rolę w serialu!

Josh Nalley w niekonwencjonalny sposób wkroczył w intrygującą krainę Hollywood.

23 godziny temu