Kategorie: Rozrywka

Spotify wyjawia najbardziej wstydliwe sekrety swoich użytkowników na gigantycznych billboardach.

Jesteś osobą, która przesłuchała utwór „Sorry” 42 razy w ostatnie walentynki? A może należysz do 3749 użytkowników, którzy odtworzyli „It’s The End Of The World As We Know It” w dniu przegłosowania Brexitu? Jeżeli tak, to należą Ci się gratulacje, ponieważ historia Twojej playlisty została wykorzystana w najnowszej kampanii reklamowej serwisu Spotify. Amerykańskie, brytyjskie, francuskie i niemieckie billboardy zapełniły się najbardziej wstydliwymi sekretami anonimowych użytkowników aplikacji, podsumowującymi osobliwości 2016 roku.

Reklama
Share

Najnowsze

Ludzie pokazują, jak ważne są odpowiednie odstępy między znakami

Odstępy między słowami i kerning mogą wydawać się drobiazgiem — często nawet ich nie zauważamy…

2 godziny temu

Ludzie dzielą się najbardziej rozczulającymi historiami „jak to się zaczęło vs jak to się skończyło”

Potrzebujemy przypomnienia, że świat może być piękny Od miłosnych historii po siłę wytrwałości Od romantycznych…

3 godziny temu

44 historie, kiedy szczęście uratowało życie

Życie potrafi zaskakiwać, a czasem dopiero po fakcie odkrywamy, jak blisko byliśmy katastrofy. Użytkownik Reddita…

4 godziny temu

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

5 godzin temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

6 godzin temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

1 dzień temu