Organizacja Furkids w Atlancie opublikowała zabawną reklamę swojego schroniska, próbując zachęcić mieszkańców okolicy do adopcji bezpańskich kotów. Sfilmowany w zaledwie 30 minut materiał okazał się prawdziwym hitem, całkiem zaskakując swoich twórców osiągniętym zasięgiem. W rolę przekonującego „doradcy klienta” wcielił się Atlantan Paul Preston, improwizując sceny, na bazie których powstała zaskakująco chwytliwa reklama. Ten filmik dotarł znacznie dalej, niż spodziewali się jego autorzy!
"Kilka lat temu miałem okazję znaleźć opuszczony cmentarz autobusów zagubiony w środku lasu." - opowiada…
Huragan Helene był niszczycielski dla wielu ludzi i wszyscy radzili sobie z nim inaczej.
Wiele dzisiejszych poradników remontowych przekonało nas, że remont w naszych domach lub mieszkaniach jest łatwą…
Keanu Reeves i Alexandra Grant przyciągnęli wzrok na premierze filmu "Sonic 3: Szybki jak błyskawica".
Arnold Schwarzenegger udowadnia swoje oddanie całkowitej transformacji dla swojego rzemiosła.
Mathieu Stern jest eksperymentalnym fotografem portretowym. Używa starych obiektywów, soczewek DIY i nietypowych technik do…