Organizacja Furkids w Atlancie opublikowała zabawną reklamę swojego schroniska, próbując zachęcić mieszkańców okolicy do adopcji bezpańskich kotów. Sfilmowany w zaledwie 30 minut materiał okazał się prawdziwym hitem, całkiem zaskakując swoich twórców osiągniętym zasięgiem. W rolę przekonującego „doradcy klienta” wcielił się Atlantan Paul Preston, improwizując sceny, na bazie których powstała zaskakująco chwytliwa reklama. Ten filmik dotarł znacznie dalej, niż spodziewali się jego autorzy!
Chociaż zwykle jest to świetna zabawa, wyobraź sobie, że zostajesz zaatakowany — lub wręcz zastraszany…
Jessica Simpson ostatnio przyciąga wzrok — i nie tylko ze względu na swoją muzykę.
Mamy kolejną dużą dawkę futrzanego „leku”, który należy przyjmować w nudne poranki.
Kuchnia to miejsce, w którym rozkwita kreatywność, nie tylko w przygotowywanych przez nas posiłkach, ale…
Jeśli gotowanie jest bardziej sztuką z odrobiną nauki, to pieczenie jest zdecydowanie bardziej nauką połączoną…
Życie bywa czasem nudne, a nasze dni wypełnione są rachunkami, obowiązkami, pracą i negatywnymi wiadomościami.