Organizacja Furkids w Atlancie opublikowała zabawną reklamę swojego schroniska, próbując zachęcić mieszkańców okolicy do adopcji bezpańskich kotów. Sfilmowany w zaledwie 30 minut materiał okazał się prawdziwym hitem, całkiem zaskakując swoich twórców osiągniętym zasięgiem. W rolę przekonującego „doradcy klienta” wcielił się Atlantan Paul Preston, improwizując sceny, na bazie których powstała zaskakująco chwytliwa reklama. Ten filmik dotarł znacznie dalej, niż spodziewali się jego autorzy!
Podobna do Reese Witherspoon córka, Ava Phillippe, niedawno podzieliła się informacją, że otrzymała bolesne i…
Zobacz, jak niesamowicie prezentują się zwierzaki w klimacie ciężkich brzmień!
Według Harvardu każdego roku 40% amerykańskiej żywności pozostaje niezjedzone, a jednym z powodów może być…
W mediach społecznościowych aż huczy od krytyki „niegrzecznego” zachowania Jennifer Lopez wobec gościa na Met…
Philip Barlow, artysta z Kapsztadu, stworzył serię obrazów, które żywo pokazują walkę tych, którzy cierpią…
Ciepłe uściski, przytulanie się podczas drzemki i bezwarunkowe oddanie, które widać tylko po wymianie spojrzeń…