Superstar to najnowsza kampania reklamowa Adidasa, w ramach której postanowiono skoncentrować się na „ikonach przyszłości” – modelach, artystach, aktywistach i sportowcach dzisiejszych czasów. Okazuje się jednak, że kontrowersyjna idea redefiniowania piękna wywołała wśród odbiorców bardzo gwałtowne reakcje. Jedną z głównych przyczyn hałasu wywołanego dookoła nowej kolekcji jest sesja zdjęciowa szwedzkiej modelki i działaczki społecznej Arvidy Byström, która zaprezentowała na zdjęciach swoje nieogolone nogi. Słodki obraz dziewczynki w białej sukience, pastelowych skarpetkach i sportowych butach skontrastowany został z jej buntowniczym nastawieniem do współczesnych oczekiwań względem kobiet. Brutalne komentarze wymierzone w modelkę to nie jedyne konsekwencje odważnej sesji zdjęciowej – Byström doczekała się nawet gróźb. Na szczęście znalazła także swoich obrońców!
„To nie dziewczyna, to małpa… no weź, pozbądź się tego!”
„Koszmarne! Spalić ją! Ogól nogi, s*ko, albo załóż spodnie!”
„To jest obrzydliwe…”
„Dziękuję Adidasowi za to, że pokazał kobietom, jakie są w rzeczywistości, i co tak naprawdę oznacza kobiecość.”
„Wow! Jestem pod wrażeniem! W końcu ktoś przypomniał ludziom, że mogą być sobą. Kciuki w górę dla Adidasa i dziękuję ci! Wspaniała kampania marketingowa.”
„Jesteś moją bohaterką.”
Na premierze swojego najnowszego filmu "Poolman" Chris Pine po raz kolejny przyciągnął całą uwagę, nie…
Przedstawiamy, stare dzieci. Nie stało się im nic złego, nic ani nic. Te maluchy są…
Próba odzyskania młodości przez pewną kobietę w wieku 49 lat zakończyła się spektakularnym sukcesem dzięki…
Goran Anastasovski to utalentowany macedoński fotograf, który spędził ostatnie 18 lat na robieniu zdjęć zwierzętom.
Wyruszając w podróż, która przekracza granice i percepcje, poruszająca kolekcja fotografii odsłania trudną rzeczywistość pracy…
Każdy potrzebuje autorytetów — osób, które nas inspirują i dają przykłady do naśladowania.