Superstar to najnowsza kampania reklamowa Adidasa, w ramach której postanowiono skoncentrować się na „ikonach przyszłości” – modelach, artystach, aktywistach i sportowcach dzisiejszych czasów. Okazuje się jednak, że kontrowersyjna idea redefiniowania piękna wywołała wśród odbiorców bardzo gwałtowne reakcje. Jedną z głównych przyczyn hałasu wywołanego dookoła nowej kolekcji jest sesja zdjęciowa szwedzkiej modelki i działaczki społecznej Arvidy Byström, która zaprezentowała na zdjęciach swoje nieogolone nogi. Słodki obraz dziewczynki w białej sukience, pastelowych skarpetkach i sportowych butach skontrastowany został z jej buntowniczym nastawieniem do współczesnych oczekiwań względem kobiet. Brutalne komentarze wymierzone w modelkę to nie jedyne konsekwencje odważnej sesji zdjęciowej – Byström doczekała się nawet gróźb. Na szczęście znalazła także swoich obrońców!
„To nie dziewczyna, to małpa… no weź, pozbądź się tego!”
„Koszmarne! Spalić ją! Ogól nogi, s*ko, albo załóż spodnie!”
„To jest obrzydliwe…”
„Dziękuję Adidasowi za to, że pokazał kobietom, jakie są w rzeczywistości, i co tak naprawdę oznacza kobiecość.”
„Wow! Jestem pod wrażeniem! W końcu ktoś przypomniał ludziom, że mogą być sobą. Kciuki w górę dla Adidasa i dziękuję ci! Wspaniała kampania marketingowa.”
„Jesteś moją bohaterką.”
Przygotowaliśmy listę najstarszych kolorowych fotografii, abyśmy mogli podziwiać pomysłowość fotografii i poczuć się bliżej historii…
Okres świąteczny w pełni. Być może dałeś swoim bliskim prezenty kilka miesięcy temu lub dodajesz…
Artystka Lizzo, laureatka nagrody Grammy, sprawiła, że internet huczy od opowieści o jej niezwykłej drodze…
Mamy nadzieję, że znajdziesz idealne prezenty dla siebie i swoich przyjaciół na naszej liście.
Ostatni występ legendy Hollywood wywołał poruszenie wśród fanów — nie z powodu aktorstwa, ale z…
"Kilka lat temu miałem okazję znaleźć opuszczony cmentarz autobusów zagubiony w środku lasu." - opowiada…