Projekt Shiftwear proponuje potencjalnym klientom przyszłościowe rozwiązanie, dzięki któremu ich buty mogą zostać spersonalizowane jak nigdy dotąd. Dzięki technologii eInk powierzchnia obuwia wyświetla obrazy lub animacje, kontrolowane przy pomocy mobilnej aplikacji. Uzbierana dotychczas kwota realizacji kilkakrotnie przewyższyła cel 25 tysięcy dolarów, niezbędnych do wykonania prototypu. Stworzenie koncepcyjnego modelu wyniesie aż 2 miliony dolarów, a projektowane obuwie ma być całkowicie wodoodporne i wyposażone we własne zasilanie. Jeżeli realizacja projektu dojdzie do skutku, buty pojawią się w sprzedaży w połowie przyszłego roku.
Nicole Kidman po raz kolejny zwróciła na siebie uwagę swoją najnowszą stylizacją z czerwonego dywanu.…
Istnieje opinia, że koty, w przeciwieństwie do swojego wroga, psa, nie są zbyt mądre. Znaleźliśmy…
Poznaj Coopera, przyjaznego foxhounda amerykańskiego ze specjalną chorobą zwaną zespołem krótkiego kręgosłupa. Dzięki temu wyjątkowemu…
Leigh Horwood jest fotografem zwierząt domowych z Brisbane w Australii i jest naprawdę szczęśliwy, że…
Woda, niezbędny element życia, od zawsze inspiruje fotografów, fascynując ich ciągłymi przemianami i urzekającymi właściwościami.
W niedawnym poście na Instagramie światowa supergwiazda Beyoncé odniosła się do ciągłych plotek na temat…