Większość nabywców galanterii skórzanej nie zastanawia się nawet nad historią pochodzenia tak chętnie wybieranych produktów. Organizacja PETA postanowiła uświadomić ludziom masowo popełniany przez nich błąd, wdrażając szokującą kampanię na rzecz stale krzywdzonych zwierząt. W Bangkoku otwarto nowy sklep z luksusową galanterią skórzaną pod szyldem nieistniejącej w rzeczywistości firmy. Każdy ze sprzedawanych produktów krył w sobie sekret, którego nie spodziewali się nieświadomi intrygi potencjalni nabywcy. Wewnątrz torebek, butów, portfeli i innych dodatków ze skóry kryły się najróżniejsze przejawy okrucieństwa względem zwierząt – sztuczne mięso, krew, a nawet realistyczne bijące serce. Zszokowani klienci doświadczyli w ten sposób traumatycznego przeżycia, które pozwoli im w przyszłości dokonywać wyłącznie świadomych zakupów.
Selena Gomez skradła show na 68. BFI London Film Festival, wyglądając absolutnie promiennie w eleganckiej,…
Niektórzy ludzie spędzają lata próbując znaleźć swój własny styl. Ale profesjonalni styliści mogą w tym…
W pochmurny, zimny dzień czasami wystarczy odrobina ciepła, aby poprawić sobie humor.
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…