
Tata Kayli był zdruzgotany, gdy zniknęła w wieku zaledwie 9 lat, rzucając zamieszanie w jego życiu. Wbrew wszelkim oczekiwaniom odnaleziono nastolatkę, a jej historia sprawiła, że ciarki przeszły nam po plecach.
W 2017 roku Kayla została zabrana przez matkę, Heather Unbehaun, która nie miała prawa do opieki.
Podczas wywiadu dwa lata po zniknięciu Kayli jej ojciec Ryan wyraził swoje zaniepokojenie, wspominając, że zgodnie z umową mama miała odwiedzać córkę co drugi weekend.
Ryan przypomniał sobie, że Heather sprawowała opiekę nad Kaylą w weekend poprzedzający 4 lipca, a ponieważ święto wypadało we wtorek, był to również zaplanowany czas Heather z Kaylą. Ryan zaproponował więc, aby Kayla została z mamą dodatkowy dzień, do środy, kiedy on ją odbierze.
Kiedy jednak Ryan w środę zgodnie z planem pojechał odebrać Kaylę, rodzina Unbehaun poinformowała go, że Heather i Kayla nie wróciły z wyprawy kempingowej.
Ktoś rozpoznał Kaylę w centrum handlowym i sześć lat po jej zniknięciu ponownie spotkała się z ojcem. Policja zatrzymała 40-letnią matkę.
Ojciec promieniujący szczęściem wyraził ogromną radość, że jego córka wróciła cała do domu. Wyraził także wdzięczność obserwującym stronę „Bring Kayla Home” na Facebooku za podtrzymanie ich historii.
Na koniec poprosił o prywatność podczas ponownego poznawania się i wspólnego rozpoczynania nowego rozdziału. Utrata członka rodziny może być dla każdego niezwykle trudna i emocjonalna.
Życie potrafi zaskakiwać, a czasem dopiero po fakcie odkrywamy, jak blisko byliśmy katastrofy. Użytkownik Reddita…
Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…
Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…
Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…