Kategorie: Rozrywka

Właściciel kawiarni, zmęczony nieuprzejmym zachowaniem klientów, ostatecznie znalazł na nich sposób.

Właściciel kawiarni Roanoke, Austin Simms, każdego dnia spotykał się w pracy z nieprzyjemnymi klientami i postanowił zmienić to za wszelką cenę. Wpadł na pomysł wprowadzenia dodatkowych opłat za nieodpowiednie zachowanie względem swoich pracowników, by uświadomić im, jak wiele korzyści niosą ze sobą dobre maniery. By zachować się sprawiedliwie, ostrzegł przed tym wszystkich przechodniów, wystawiając znak informujący o nowych zasadach panujących w lokalu – akcja nie tylko przyniosła efekt, ale także zapewniła kawiarni niespodziewany wzrost popularności!

„Mała kawa.” – 5 dolarów
„Poproszę małą kawę.” – 3 dolary
„Dzień dobry, poproszę jedną małą kawę.” – 1,75 dolara

„Powinieneś to opatentować, ten pomysł zacznie pojawiać się teraz w najróżniejszych zakątkach świata. Wszystkiego dobrego, miłego dnia.”

„Super. Ludzie powinni bardziej dbać w dzisiejszych czasach o swoje maniery. Zapomnieli, co oznacza dobre wychowanie i jak wiele niesie ze sobą korzyści.”

„Nie rozumiem ludzi. Sympatyczne zachowanie jest wspaniałe… to dla mnie całe życie. Bez miłości nie ma na tym świecie niczego. A dodatkowo zawsze do nas wraca.”

„Kawa za 10 dolarów, jeżeli zamawiający rozmawia przez telefon.”

Reklama
Share

Najnowsze

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

23 minuty temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

1 godzinę temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

21 godzin temu

23 przerażające wątki, które utkwią w pamięci na długo po ich przeczytaniu

Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…

22 godziny temu

Moje ulubione pomysły na reklamy na autobusach

Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…

23 godziny temu

20 najdziwniejszych reklam z Wish, które wolałbyś nie widzieć

Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…

1 dzień temu