Wystarczy pozbawić alfabet zaledwie trzech liter, by cały świat pogrążył się w chaosie. A, B i 0 (w tej roli wystąpiła samogłoska „O”) to reprezentanci trzech grup krwi, których symbole zostały usunięte z logotypów znanych marek w celu promowania krwiodawstwa. Akcja #MissingType to inicjatywa zapoczątkowana przez NHS Blood and Transplant we współpracy z agencją PR-ową z Londynu, Engine Group. Kampania objęła 21 państw, w tym USA, Australię, Singapur, RPA, Irlandię i Kanadę.
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…
Jeśli masz zamiar zaadoptować zwierzaka, powinieneś zrozumieć, że będziesz musiał zrobić coś więcej niż tylko…
Ikona kina wyglądała niezwykle szykownie i promiennie w całkowicie czarnym stroju, przyciągając mnóstwo uwagi.
W świecie satysfakcjonujących zdjęć i filmów online nigdy nie można się pomylić, z myciem ciśnieniowym.