
Wystarczy pozbawić alfabet zaledwie trzech liter, by cały świat pogrążył się w chaosie. A, B i 0 (w tej roli wystąpiła samogłoska „O”) to reprezentanci trzech grup krwi, których symbole zostały usunięte z logotypów znanych marek w celu promowania krwiodawstwa. Akcja #MissingType to inicjatywa zapoczątkowana przez NHS Blood and Transplant we współpracy z agencją PR-ową z Londynu, Engine Group. Kampania objęła 21 państw, w tym USA, Australię, Singapur, RPA, Irlandię i Kanadę.
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…
Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…
Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…
Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…
Pocałuj i zatańcz w każdym pięknym miejscu Przyjaciel kiedyś powiedział: pocałuj się w każdym pięknym…