Kategorie: Rozrywka

Znane firmy usunęły ze swoich logotypów litery A, B i O, wspierając kampanię promującą krwiodawstwo.

Wystarczy pozbawić alfabet zaledwie trzech liter, by cały świat pogrążył się w chaosie. A, B i 0 (w tej roli wystąpiła samogłoska „O”) to reprezentanci trzech grup krwi, których symbole zostały usunięte z logotypów znanych marek w celu promowania krwiodawstwa. Akcja #MissingType to inicjatywa zapoczątkowana przez NHS Blood and Transplant we współpracy z agencją PR-ową z Londynu, Engine Group. Kampania objęła 21 państw, w tym USA, Australię, Singapur, RPA, Irlandię i Kanadę.

Reklama
Share

Najnowsze

33 ukryte smaczki w Ratatouille, które zauważyli tylko uważni widzowie

Ratatouille z 2007 roku to jedno z tych animowanych dzieł, które zostają z widzem na…

19 minut temu

30 kotów pokazujących, jak trudno jest spać na drzewach

To, jak koty śpią, to zjawisko samo w sobie. Nie dlatego, że ich pozycje są…

1 godzinę temu

45 razy, gdy dekoracje świąteczne były tak pomysłowe, że aż zaimponowały Świętemu Mikołajowi

Jesteśmy po uszy zanurzeni w świątecznym sezonie i nawet kolejne niespodzianki 2020 roku nie gaszą…

2 godziny temu

27 zdjęć psów przed i po adopcji, która odmieniła ich życie

Czego potrzebuje każdy dobry psiak i psiaczka? Stałego domu i ludzi, którzy kochają ich bezgranicznie.…

3 godziny temu

50 najserdeczniejszych zdjęć adoptowanych zwierząt miesiąca

Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…

22 godziny temu

Ludzie Uchwycili Pierwsze Święta Swoich Kotów – 50 Zdjęć, Które Rozpuszczą Ci Serce

Świąteczna przerwa i towarzystwo zwierząt Rok bywał trudny dla wielu z nas, dlatego okres świąteczny…

23 godziny temu