Kategorie: Rozrywka

Znane firmy usunęły ze swoich logotypów litery A, B i O, wspierając kampanię promującą krwiodawstwo.

Wystarczy pozbawić alfabet zaledwie trzech liter, by cały świat pogrążył się w chaosie. A, B i 0 (w tej roli wystąpiła samogłoska „O”) to reprezentanci trzech grup krwi, których symbole zostały usunięte z logotypów znanych marek w celu promowania krwiodawstwa. Akcja #MissingType to inicjatywa zapoczątkowana przez NHS Blood and Transplant we współpracy z agencją PR-ową z Londynu, Engine Group. Kampania objęła 21 państw, w tym USA, Australię, Singapur, RPA, Irlandię i Kanadę.

Reklama
Share

Najnowsze

Leonardo DiCaprio całuje „drogą przyjaciółkę” Kate Winslet na scenie, a ludzie wciąż komentują to samo!

Kate Winslet i Leonardo DiCaprio tworzą fantastyczną parę na ekranie, a ich chemia w "Titanicu"…

1 dzień temu

15 doskonale uchwyconych zdjęć, których fotografowie powinni zostać nagrodzeni!

Nie jest łatwo zrobić idealne ujęcie. Wiele elementów, takich jak światło i kompozycja, musi dopisać,…

1 dzień temu

Badania ujawniają dlaczego kobiety wybierają mężczyzn z „tatusiowym ciałem” zamiast sześciopaku!

Mężczyźni o umięśnionej sylwetce są z pewnością atrakcyjni, ale to mężczyźni z odrobiną „tatusiowego ciała”,…

1 dzień temu

30 makrofotografii żab uchwyconych przez Biju Pb!

Z przyjemnością zabierzemy cię w podróż do głębokich lasów Indii, gdzie fotograf przyrody Biju Pb…

2 dni temu

Ludzie dzielą się zabawnymi zdjęciami pięknych miejsc, które zostały zbombardowane przez psa robiącego kupę!

Nie bez powodu psy nazywane są najlepszymi przyjaciółmi człowieka. Czego tu nie kochać – są…

2 dni temu

Angelina Jolie przedstawia swojego dorosłego syna, Knoxa, na czerwonym dywanie!

Angelina Jolie i jej 16-letni syn, Knox Jolie-Pitt, skradli show na 15. dorocznej gali Governors…

2 dni temu