Co czyni logo rozpoznawalnym? To nie tylko kwestia kolorów, liternictwa i przemyślanej kompozycji – najważniejszy jest pomysł i przekaz, choć często niewidoczny na pierwszy rzut oka. Logotypy najbardziej rozpoznawalnych marek słyną ze stosowania ukrytych przesłań, z których zazwyczaj nawet nie zdajemy sobie sprawy. Z pewnością widziałeś je nie raz, ale za chwilę przekonasz się, jak dalece mogą Cię jeszcze zaskoczyć!
Najnowsze ujawnienie przez księżną Katarzynę nowego zdjęcia i aktualizacji stanu zdrowia wywołało powszechną ciekawość, wzruszając…
Gorączkowe życie, które prowadzimy obecnie, zwykle przynosi sporo stresu i zmartwień. Dobrą rzeczą jest to,…
Sara Milliken osiągnęła kamień milowy, zdobywając główną nagrodę w konkursie National American Miss, przynosząc dumę…
Licząca 17,7 miliona mieszkańców Holandia słynie z wielu rzeczy, w tym z pysznych holenderskich serów…
Badania naukowe wykazały, że sztuka sprawia nam przyjemność, ponieważ uwalnia ona do mózgu dopaminę –…
Nie zauważamy wielu złych rzeczy, które robimy, ale zawsze widzimy rzeczy, które robią nasi przyjaciele,…