
Co czyni logo rozpoznawalnym? To nie tylko kwestia kolorów, liternictwa i przemyślanej kompozycji – najważniejszy jest pomysł i przekaz, choć często niewidoczny na pierwszy rzut oka. Logotypy najbardziej rozpoznawalnych marek słyną ze stosowania ukrytych przesłań, z których zazwyczaj nawet nie zdajemy sobie sprawy. Z pewnością widziałeś je nie raz, ale za chwilę przekonasz się, jak dalece mogą Cię jeszcze zaskoczyć!
Przedstawiliśmy już dogspotting, więc wypadało też pokazać catspotting. W końcu dlaczego wybierać tylko jedną z…
Koty są zwinne i ciche. Potrafią dopasować się do różnych warunków i mają naturalne predyspozycje…
Inwestowanie w domy — nie zawsze drogi wydatek Nieruchomości często kojarzą się z oszczędzaniem, kredytami…
Współczesna sztuka z mechanicznego klawisza Dla wielu maszyna do pisania to relikt przeszłości, ale 23-letni…
Tak, psy bywają najsłodszymi i najbardziej perfekcyjnymi stworzeniami na ziemi. Jednak trzeba przyznać — nawet…
Utrzymanie tej samej bliskiej przyjaźni przez dekady to prawdziwe szczęście. Przyjaźń wymaga zaangażowania obu stron…