Ogólnoświatowa pandemia spowodowała gwałtowny wzrost zakupów online na całym świecie, ponieważ przewiduje się, że rok 2022 będzie pierwszym rokiem sprzedaży online, który zarobi miliardy dolarów. Gwałtowny wzrost nastąpił po raz pierwszy w 2020 r., kiedy wydatki konsumentów online osiągnęły rekordową wartość 813 miliardów dolarów, co stanowi wzrost o 42% w porównaniu z rokiem poprzednim w 2019 r.
Przed pandemią zakupy online były tylko kolejnym sposobem robienia zakupów. Jeśli nie znalazłeś tego, czego szukasz w sklepie fizycznym, zakupy online byłyby twoim ostatnim zasobem. Teraz przyzwyczailiśmy się do kupowania artykułów spożywczych, artykułów do majsterkowania i artykułów sportowych, które stały się szczególnie popularne, za pomocą jednego kliknięcia. Nic więc dziwnego, że świat e-zakupów odwrócił się od nas swoją drugą stroną, a my również napotykamy o wiele więcej porażek zakupowych niż kiedykolwiek wcześniej.
Tak więc dzisiaj podsumowaliśmy niektóre z najzabawniejszych, najdziwniejszych i najbardziej frustrujących przykładów tego, co dzieje się, gdy zakupy online idą nie tak – i przedstawiamy nam stare dobre doświadczenie „oczekiwanie vs rzeczywistość”. Daj nam znać, jeśli zostałeś zdradzony przez przedmiot kupiony online w komentarzach!