
Gdyby dzisiejsze marki miały uczciwe logotypy stworzone w czasach średniowiecza, wyglądałyby mniej więcej tak, jak Ilya Stallone, artysta i projektant, stworzył dla swojej serii zatytułowanej „Medieval Branding”.
Ilya Denisov, znany również pod pseudonimem Ilya Stallone, od jakiegoś czasu odtwarza słynne logotypy. Wcześniej artysta podzielił się informacją, że chociaż nie jest „pełnoprawnym fanem średniowiecza”, uważa, że okres ten „jest dość interesujący w historii”.
Artysta nie tylko przerysowuje wszystkie te logotypy, ale także dodaje do nich ironiczne lub interesujące zwroty akcji, które z pewnością przypadną ci do gustu!
Instagram: @ilya_stallone_artist
Utrzymanie tej samej bliskiej przyjaźni przez dekady to prawdziwe szczęście. Przyjaźń wymaga zaangażowania obu stron…
Wyobraź sobie najbardziej efektowny wizualnie tort, jaki kiedykolwiek widziałeś — z wesela, 50. urodzin czy…
Zbliża się sezon fajerwerków dla nas to często tylko głośne trzaski, które przeszkadzają w spaniu,…
Pomysł, który rozjaśnił lockdown Na całym świecie osoby mieszkające w domach opieki oraz ich opiekunowie…
Drewno od zawsze fascynuje: od misternie rzeźbionych instrumentów, przez wiekowe świątynie, po rodzinne meble przekazywane…
Ratatouille z 2007 roku to jedno z tych animowanych dzieł, które zostają z widzem na…