
Gdyby dzisiejsze marki miały uczciwe logotypy stworzone w czasach średniowiecza, wyglądałyby mniej więcej tak, jak Ilya Stallone, artysta i projektant, stworzył dla swojej serii zatytułowanej „Medieval Branding”.
Ilya Denisov, znany również pod pseudonimem Ilya Stallone, od jakiegoś czasu odtwarza słynne logotypy. Wcześniej artysta podzielił się informacją, że chociaż nie jest „pełnoprawnym fanem średniowiecza”, uważa, że okres ten „jest dość interesujący w historii”.
Artysta nie tylko przerysowuje wszystkie te logotypy, ale także dodaje do nich ironiczne lub interesujące zwroty akcji, które z pewnością przypadną ci do gustu!
Instagram: @ilya_stallone_artist
Drewno od zawsze fascynuje: od misternie rzeźbionych instrumentów, przez wiekowe świątynie, po rodzinne meble przekazywane…
Ratatouille z 2007 roku to jedno z tych animowanych dzieł, które zostają z widzem na…
To, jak koty śpią, to zjawisko samo w sobie. Nie dlatego, że ich pozycje są…
Jesteśmy po uszy zanurzeni w świątecznym sezonie i nawet kolejne niespodzianki 2020 roku nie gaszą…
Czego potrzebuje każdy dobry psiak i psiaczka? Stałego domu i ludzi, którzy kochają ich bezgranicznie.…
Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…