Internet może być niesamowitym miejscem do wyszukiwania inspiracji podróżniczych i planowania następnej podróży. Niestety to, co widzimy w Internecie, nie zawsze jest tym, co dostajemy w prawdziwym życiu.
Niektórzy podróżnicy w mediach społecznościowych, zwłaszcza wpływowi, chcą przedstawić swoje przygody w pochlebnym świetle. Może to wywołać pewne zaskoczenie, gdy w końcu udamy się do reklamowanych przez nich miejsc docelowych i okaże się, że nie są one takie, jak sobie wyobrażaliśmy. Weźmy na przykład „syndrom paryski”, który opisuje rozczarowanie, jakie odczuwają niektórzy japońscy turyści odwiedzając stolicę Francji.
Zebraliśmy niektóre z tych otwierających oczy momentów z Internetu.
Michelle Gerard jest zawodową fotografką z Detroit, USA. Zaczęła zbierać podrabiane owoce i warzywa w…
Przygotuj się na odrobinę słodyczy stworzoną przez Emily Dunlap.
Czy są tu fani kina? A może jesteś bardziej entuzjastą seriali i oglądasz ulubione programy…
„Mężczyźni są albo przystojni jak orły, niedźwiedzie, psy lub gady.” – czytamy w viralowym Tweecie…
Czy zauważyłeś, że zwierzęta mogą wyrażać te same emocje co ludzie?
Klip przedstawiający Chrisa Hemswortha z jego przenikliwymi niebieskimi oczami i doskonałym uśmiechem zwykle wywołuje wzdychanie.