Internet może być niesamowitym miejscem do wyszukiwania inspiracji podróżniczych i planowania następnej podróży. Niestety to, co widzimy w Internecie, nie zawsze jest tym, co dostajemy w prawdziwym życiu.
Niektórzy podróżnicy w mediach społecznościowych, zwłaszcza wpływowi, chcą przedstawić swoje przygody w pochlebnym świetle. Może to wywołać pewne zaskoczenie, gdy w końcu udamy się do reklamowanych przez nich miejsc docelowych i okaże się, że nie są one takie, jak sobie wyobrażaliśmy. Weźmy na przykład „syndrom paryski”, który opisuje rozczarowanie, jakie odczuwają niektórzy japońscy turyści odwiedzając stolicę Francji.
Zebraliśmy niektóre z tych otwierających oczy momentów z Internetu.
W popularnym klipie na TikToku, doktorant Austin Carter z Center for Old Ice Exploration (COLDEX)…
Według badań opublikowanych w 2017 roku, widok ziewania może być zaraźliwy.
Niektóre dzieła kreatywne wyprzedzają swoje czasy tak bardzo, że pozostają niezauważone lub niedocenione za życia…
Dziś chcielibyśmy zabrać cię w odległe zakątki świata — miejsca, w których wciąż mamy wiele…
Niektóre opowieści nie potrzebują dialogu, aby wywołać dreszcze, a DarkBox Comics właśnie to udowadnia!
W czwartek Megan Fox została mamą po raz czwarty, co jest szczególnym kamieniem milowym, ponieważ…