Kategorie: Rozrywka

61-letnia modelka reklamuje stroje kąpielowe i dzieli się sekretem swojego piękna.

Kampanie reklamowe strojów kąpielowych kojarzą nam się przede wszystkim ze zdjęciami atrakcyjnych młodych kobiet, które przyciągają uwagę bardziej, niż prezentowane przez nie letnie kreacje. Okazuje się, że sesje zdjęciowe ukazujące skąpe stroje nie muszą opierać się na seksualności, a występujące w nich modelki nie zawsze spełniają kryterium młodego wieku. Yazemeenah Rossi to urodzona w 1955 roku we Francji modelka i artystka, która stała się gwiazdą najnowszej sesji zdjęciowej butiku online The Dreslyn i producenta bielizny damskiej Land of Women. Jaki jest jej sekret? 61-latka, która jest już babcią dwojga dzieci zawdzięcza swoją urodę regularnym zabiegom pielęgnacyjnym i zdrowej diecie. „Żywiłam się ekologicznie, zanim to było modne.” – wyznaje piękna i wiecznie młoda Rossi.

Reklama
Share

Najnowsze

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

8 minut temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

1 godzinę temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

21 godzin temu

23 przerażające wątki, które utkwią w pamięci na długo po ich przeczytaniu

Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…

22 godziny temu

Moje ulubione pomysły na reklamy na autobusach

Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…

23 godziny temu

20 najdziwniejszych reklam z Wish, które wolałbyś nie widzieć

Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…

1 dzień temu