Mieszkańcy Sydney zaniepokojeni ilością czerwonych balonów na ulicach miasta. „To” powraca.

Jak zareagowałbyś na widok niezliczonej ilości czerwonych balonów porozmieszczanych po swoim mieście? „To jest bliżej, niż myślisz.” – głoszą towarzyszące im napisy wykonane sprayem na chodnikach Sydney. Przykuwająca wzrok akcja to kampania reklamowa nadchodzącego objawienia kinowego – remake’u słynnego horroru „To” na podstawie powieści Stephena Kinga. Czerwone balony nawiązują do znanej z filmu postaci mrocznego klauna, Pennywise’a, który już wkrótce ma zachwycić fanów swoją nową, przerażającą odsłoną. Polska premiera nowej wersji horroru w reżyserii Andrésa Muschiettiego odbędzie się już 8 września.

„O nie, nie, nie! Na szczęście nie wracam tą drogą do domu.”

„To jest przed moim miejscem pracy!”

„To nadchodzi…”

„To jest bliżej, niż myślisz.”

„Nie. Nie. Nie.”

Reklama

Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu