Igor Dobrowolski jest polskim artystą, który ostatnio zaprojektował własną wersję prawdziwej reklamy. Korporacje, takie jak Nestlé i Unilever, czerpią ogromne korzyści z jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych, a jednocześnie sprzedają mit o recyklingu jako rozwiązanie. Ale każdy, kto poważnie zastanawiał się nad tym problemem, widzi, że recykling nigdy nie poradzi sobie z ilością plastiku otaczającego nasze codzienne życie.
Instagram: @igor_dobrowolski
Katy Perry zaskoczyła widzów, gdy spacerowała po wybiegu Vogue World: Paris. Jej sukienka, złożona z…
Świat mody jest niesamowity i nieprzewidywalny.
Nic nie mogło przygotować współczesnej kobiety na dzień, w którym rodzina jej męża zasugerowała, że…
Wiemy, że wszyscy kochają fotografię uliczną. Jesteśmy również świadomi fascynacji internautów treściami o kotach.
Ray Collins, znany również jako „zaklinacz fal”, to australijski fotograf znany z zapierających dech w…
Elsa Pataky, żona Chrisa Hemswortha, niedawno zwróciła na siebie uwagę i wywołała lawinę debat podczas…