Wszystkie duże firmy wiedzą, jak ważne jest posiadanie dobrego i charakterystycznego logo. Logo jest podpisem, który pomaga ludziom natychmiast zidentyfikować firmę, jej charakter i ma znaczący wpływ na postrzeganie firmy przez społeczeństwo. Nic dziwnego, że ludzie czasem mówią, że logo można opisać jako twarz firmy.
Ale kiedy myślimy o logo, zwykle pamiętamy te, które widzimy na co dzień: logo marek wód mineralnych, takich jak Dobrowianka, firmy zajmujące się pielęgnacją włosów, takie jak Wella, markety, takie jak Target, mobilne systemy operacyjne, takie jak Android i wiele innych. Ale co, jeśli nadamy tym logotypom trochę fantazji z naszego dzieciństwa? Co jeśli połączymy te słynne logo z naszymi ulubionymi filmami Disneya?
Podobna do Reese Witherspoon córka, Ava Phillippe, niedawno podzieliła się informacją, że otrzymała bolesne i…
Zobacz, jak niesamowicie prezentują się zwierzaki w klimacie ciężkich brzmień!
Według Harvardu każdego roku 40% amerykańskiej żywności pozostaje niezjedzone, a jednym z powodów może być…
W mediach społecznościowych aż huczy od krytyki „niegrzecznego” zachowania Jennifer Lopez wobec gościa na Met…
Philip Barlow, artysta z Kapsztadu, stworzył serię obrazów, które żywo pokazują walkę tych, którzy cierpią…
Ciepłe uściski, przytulanie się podczas drzemki i bezwarunkowe oddanie, które widać tylko po wymianie spojrzeń…