Wszystkie duże firmy wiedzą, jak ważne jest posiadanie dobrego i charakterystycznego logo. Logo jest podpisem, który pomaga ludziom natychmiast zidentyfikować firmę, jej charakter i ma znaczący wpływ na postrzeganie firmy przez społeczeństwo. Nic dziwnego, że ludzie czasem mówią, że logo można opisać jako twarz firmy.
Ale kiedy myślimy o logo, zwykle pamiętamy te, które widzimy na co dzień: logo marek wód mineralnych, takich jak Dobrowianka, firmy zajmujące się pielęgnacją włosów, takie jak Wella, markety, takie jak Target, mobilne systemy operacyjne, takie jak Android i wiele innych. Ale co, jeśli nadamy tym logotypom trochę fantazji z naszego dzieciństwa? Co jeśli połączymy te słynne logo z naszymi ulubionymi filmami Disneya?
30-letnia Jyoti Amge, mierząca zaledwie 62,8 cm, niedawno dołączyła do 27-letniej Rumeysy Gelgi, najwyższej kobiety…
Tak fenomenalnych włosów pozazdrościłby im niejeden dorosły!
Fryzury retro powracają w wielkim stylu, łącząc urok vintage z dzisiejszymi trendami, aby uzyskać odświeżony…
Daniel Greenwood, fotograf krajobrazów i "artysta AI" z Vancouver, ma talent do przekształcania surowego piękna…
"W tym roku postanowiłam oddać hołd jednej z moich dziecięcych bohaterek, ukochanej Beatrix Potter." -…
Lily-Rose Depp, córka Johnny'ego Deppa i Vanessy Paradis, przykuła uwagę na gali Governors Awards 2024…