Artystyczna kampania reklamowa pasty do butów zachwyciła uczestników festiwalu w Cannes.

Tegoroczny festiwal reklamy w Cannes zakończył się spektakularnym sukcesem dla agencji Ogilvy z Chicago, nagrodzonej podczas eventu Brązowym i Złotym Lwem za kampanię reklamową marki Kiwi. „Portraits Completed” to seria prac ukazujących najsłynniejsze dzieła malarstwa z niecodziennej perspektywy – podczas wystawy doskonale znane postacie z portretów po raz pierwszy zaprezentowały nam swoje obuwie. Trzeba przyznać, że powstałe na rzecz kampanii obrazy, stworzone w stylu swoich pierwowzorów, prezentują się naprawdę przekonująco!

Pierre-Auguste Renoir, portret Jeanne Samary

Jan Vermeer, „Dziewczyna z perłą”

Vincent van Gogh, autoportret

Leonardo da Vinci, „Mona Lisa”

Rafael, autoportret

Paul Cézanne, autoportret

Reklama

Henri Matisse, „Kobieta w kapeluszu”

Rembrandt, autoportret

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu