
Tegoroczny festiwal reklamy w Cannes zakończył się spektakularnym sukcesem dla agencji Ogilvy z Chicago, nagrodzonej podczas eventu Brązowym i Złotym Lwem za kampanię reklamową marki Kiwi. „Portraits Completed” to seria prac ukazujących najsłynniejsze dzieła malarstwa z niecodziennej perspektywy – podczas wystawy doskonale znane postacie z portretów po raz pierwszy zaprezentowały nam swoje obuwie. Trzeba przyznać, że powstałe na rzecz kampanii obrazy, stworzone w stylu swoich pierwowzorów, prezentują się naprawdę przekonująco!
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…
Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…
Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…
Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…
Pocałuj i zatańcz w każdym pięknym miejscu Przyjaciel kiedyś powiedział: pocałuj się w każdym pięknym…