Tegoroczny festiwal reklamy w Cannes zakończył się spektakularnym sukcesem dla agencji Ogilvy z Chicago, nagrodzonej podczas eventu Brązowym i Złotym Lwem za kampanię reklamową marki Kiwi. „Portraits Completed” to seria prac ukazujących najsłynniejsze dzieła malarstwa z niecodziennej perspektywy – podczas wystawy doskonale znane postacie z portretów po raz pierwszy zaprezentowały nam swoje obuwie. Trzeba przyznać, że powstałe na rzecz kampanii obrazy, stworzone w stylu swoich pierwowzorów, prezentują się naprawdę przekonująco!
Artystka Lizzo, laureatka nagrody Grammy, sprawiła, że internet huczy od opowieści o jej niezwykłej drodze…
Mamy nadzieję, że znajdziesz idealne prezenty dla siebie i swoich przyjaciół na naszej liście.
Ostatni występ legendy Hollywood wywołał poruszenie wśród fanów — nie z powodu aktorstwa, ale z…
"Kilka lat temu miałem okazję znaleźć opuszczony cmentarz autobusów zagubiony w środku lasu." - opowiada…
Huragan Helene był niszczycielski dla wielu ludzi i wszyscy radzili sobie z nim inaczej.
Wiele dzisiejszych poradników remontowych przekonało nas, że remont w naszych domach lub mieszkaniach jest łatwą…