Tegoroczny festiwal reklamy w Cannes zakończył się spektakularnym sukcesem dla agencji Ogilvy z Chicago, nagrodzonej podczas eventu Brązowym i Złotym Lwem za kampanię reklamową marki Kiwi. „Portraits Completed” to seria prac ukazujących najsłynniejsze dzieła malarstwa z niecodziennej perspektywy – podczas wystawy doskonale znane postacie z portretów po raz pierwszy zaprezentowały nam swoje obuwie. Trzeba przyznać, że powstałe na rzecz kampanii obrazy, stworzone w stylu swoich pierwowzorów, prezentują się naprawdę przekonująco!
Henry Cavill zaskoczył fanów zupełnie nowym wyglądem i wszyscy o tym mówią.
Psychologowie twierdzą, że 50% szczęścia zależy od twoich genów, 10% od okoliczności, w których żyjesz,…
Od wiktoriańskich koronek po swobodne projekty z lat 70., suknie ślubne w stylu vintage przeżywają…
Handel rzeczami używanymi jest łatwy, po prostu wchodzisz po koszulkę, a wychodzisz ze światłem drogowym,…
Świece kiedyś były dość proste. Podstawowy zapach wanilii, może „świeże płótno”, jeśli czułeś się odważny…
Tworzenie iluzji za pomocą fotografii nie oznacza, że musisz edytować zdjęcie, aby wyglądało wyjątkowo.