
Tegoroczny festiwal reklamy w Cannes zakończył się spektakularnym sukcesem dla agencji Ogilvy z Chicago, nagrodzonej podczas eventu Brązowym i Złotym Lwem za kampanię reklamową marki Kiwi. „Portraits Completed” to seria prac ukazujących najsłynniejsze dzieła malarstwa z niecodziennej perspektywy – podczas wystawy doskonale znane postacie z portretów po raz pierwszy zaprezentowały nam swoje obuwie. Trzeba przyznać, że powstałe na rzecz kampanii obrazy, stworzone w stylu swoich pierwowzorów, prezentują się naprawdę przekonująco!
Jeżeli wynajmowałeś kiedyś mieszkanie, wiesz, że kłopoty zaczynają się na długo przed przeprowadzką. Poszukiwania przystępnego…
Włosy jak z bajki Fryzury, które tworzy Milena (na Instagramie jako hairstylist.dream), wyglądają tak, jakby…
Kim jestem i jak pracuję Nazywam się Yahav Draizin i zawodowo zajmuję się reklamą. Szukam…
Dino Tomic, znany ze swoich tatuaży i szkiców ołówkiem, kontynuuje serię ilustracji, w których przenosi…
Zatrzymajmy się na chwilę i podziękujmy prawdziwym bohaterom społeczeństwa: nauczycielom. Ci niezłomni, napędzani kawą aniołowie…
Przedstawiliśmy już dogspotting, więc wypadało też pokazać catspotting. W końcu dlaczego wybierać tylko jedną z…