Jeśli kiedykolwiek przeglądałeś czasopisma, oglądałeś reklamy lub widziałeś plakat reklamowy w metrze, mogłeś poczuć ukłucie zazdrości. Zazdrość wynikającą z widoku wspaniałych modelek i celebrytów o ultra-gładkiej skórze i doskonałych ciałach.
Nie przejmuj się tymi reklamami. Otrzymują one ogromną pomoc od najlepszego przyjaciela, Photoshopa, który eliminuje trądzik, zmarszczki i tłuszcz. Cóż, firma modowa Boohoo zdecydowała, że zerwą ze starym modelem reklamowym i będą pokazywać realizm. Marka zamieściła zdjęcia modelek dumnie obnażających ich rozstępy, bez widocznych sztuczek z Photoshopa. Choć nie są pierwszą firmą, która wprowadziła kampanię „prawdziwych kobiet”, ludzie entuzjastycznie dzielili się uznaniem dzięki nowym postom i pozytywnym komentarzom.
Post udostępniony przez użytkownika Facebooka stał się popularny, zwracając uwagę na markę Boohoo

Boohoo postanowili nie edytować zdjęć modelek


Nadal można znaleźć zdjęcia tej samej modelki z „poprawionymi” niedoskonałościami


Wygląda jednak na to, że Boohoo trzyma się naturalnego wyglądu, pokazując wady na innych modelkach



Kilka innych firm już podążyło tą drogą w swoich kampaniach reklamowych


CVS ogłosiło, że nie będzie już przerabiać zdjęć swoich reklam kosmetycznych

















