
Populacja pszczół spada niezahamowanie już od czasów drugiej wojny światowej, lecz dopiero od niedawna ta świadomość zaczyna docierać do osób niezorientowanych w temacie ekologii. Marka Cheerios postanowiła wesprzeć pomoc wymierającemu w zastraszającym tempie gatunkowi, rozpoczynając kampanię budowania świadomości realnego problemu zapylaczy. Pierwszym krokiem było usunięcie charakterystycznej postaci pszczółki z opakowań płatków zbożowych. Teraz nadeszła pora na działanie – firma planuje rozdysponować 100 milionów nasion dzikich kwiatów pomiędzy ludzi, którzy zadeklarują swoją pomoc w odbudowywaniu naturalnego środowiska pszczół. Po paczkę zawierającą 500 nasion mogą zgłaszać się wszyscy obywatele USA, Kanady i Wielkiej Brytanii po wypełnieniu krótkiego formularza. Cheerios nie zamierza jednak na tym poprzestać – do 2020 roku zobowiązuje się zapełnić dzikimi kwiatami powierzchnię 13,3 kilometrów kwadratowych swoich farm. Dlaczego jest to takie ważne? 1/3 spożywanego przez nas na co dzień jedzenia trafia do sklepów właśnie dzięki pszczołom – tym pożytecznym stworzeniom naprawdę potrzebna jest teraz nasza pomoc!
Jeżeli wynajmowałeś kiedyś mieszkanie, wiesz, że kłopoty zaczynają się na długo przed przeprowadzką. Poszukiwania przystępnego…
Włosy jak z bajki Fryzury, które tworzy Milena (na Instagramie jako hairstylist.dream), wyglądają tak, jakby…
Kim jestem i jak pracuję Nazywam się Yahav Draizin i zawodowo zajmuję się reklamą. Szukam…
Dino Tomic, znany ze swoich tatuaży i szkiców ołówkiem, kontynuuje serię ilustracji, w których przenosi…
Zatrzymajmy się na chwilę i podziękujmy prawdziwym bohaterom społeczeństwa: nauczycielom. Ci niezłomni, napędzani kawą aniołowie…
Przedstawiliśmy już dogspotting, więc wypadało też pokazać catspotting. W końcu dlaczego wybierać tylko jedną z…