
Klienci sklepu IKEA w norweskiej miejscowości Slependen, którzy wybrali się na zakupy w poszukiwaniu inspiracji dla swoich mieszkań, nie spodziewali się tego, co ujrzeli podczas swoich zakupów. W ramach kampanii uświadamiającej w sklepie odtworzono warunki panujące we wnętrzach domów syryjskich uchodźców. Aranżacja została zainspirowana autentycznym mieszkaniem kobiety z Damaszku, Rany, dzielącej 25 metrów kwadratowych z 9-osobową rodziną. Sieć sklepów nie poprzestała na szokującym wystroju – seria towarzyszących im plakatów uświadamiających ma przybliżyć klientom dramatyczną historię mieszkańców Syrii.
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…
Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…
Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…
Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…
Pocałuj i zatańcz w każdym pięknym miejscu Przyjaciel kiedyś powiedział: pocałuj się w każdym pięknym…