Ludzie posiadają naturalną skłonność do krytycznej samooceny. Niemal każdy, zapytany o poziom swoich dotychczasowych dokonań, przyznaje, że stać go na więcej, nawet jeżeli jego najbliższe otoczenie wyraża na ten temat znacznie przychylniejszą opinię.
Filmik stworzony przez Strayer University jest częścią kampanii, która ma na celu zdefiniowanie na nowo pojęcia sukcesu. Badania wykazują, że 90% Amerykanów kojarzy sukces ze szczęściem, zamiast z faktem osiągnięcia obecnie zajmowanej pozycji. Bohaterowie reportażu byli w większości zaskoczeni ocenami sukcesu wystawionymi przez najbliższych, ale z pewnością zrozumieli, że warto wziąć je sobie do serca.
Kate Winslet i Leonardo DiCaprio tworzą fantastyczną parę na ekranie, a ich chemia w "Titanicu"…
Nie jest łatwo zrobić idealne ujęcie. Wiele elementów, takich jak światło i kompozycja, musi dopisać,…
Mężczyźni o umięśnionej sylwetce są z pewnością atrakcyjni, ale to mężczyźni z odrobiną „tatusiowego ciała”,…
Z przyjemnością zabierzemy cię w podróż do głębokich lasów Indii, gdzie fotograf przyrody Biju Pb…
Nie bez powodu psy nazywane są najlepszymi przyjaciółmi człowieka. Czego tu nie kochać – są…
Angelina Jolie i jej 16-letni syn, Knox Jolie-Pitt, skradli show na 15. dorocznej gali Governors…