Kategorie: Rozrywka

Mieszkańcy Sydney zaniepokojeni ilością czerwonych balonów na ulicach miasta. „To” powraca.

Jak zareagowałbyś na widok niezliczonej ilości czerwonych balonów porozmieszczanych po swoim mieście? „To jest bliżej, niż myślisz.” – głoszą towarzyszące im napisy wykonane sprayem na chodnikach Sydney. Przykuwająca wzrok akcja to kampania reklamowa nadchodzącego objawienia kinowego – remake’u słynnego horroru „To” na podstawie powieści Stephena Kinga. Czerwone balony nawiązują do znanej z filmu postaci mrocznego klauna, Pennywise’a, który już wkrótce ma zachwycić fanów swoją nową, przerażającą odsłoną. Polska premiera nowej wersji horroru w reżyserii Andrésa Muschiettiego odbędzie się już 8 września.

„O nie, nie, nie! Na szczęście nie wracam tą drogą do domu.”

„To jest przed moim miejscem pracy!”

„To nadchodzi…”

„To jest bliżej, niż myślisz.”

„Nie. Nie. Nie.”

Reklama
Share

Najnowsze

23 ujmujące ujęcia z Google Street View, które pokażą Ci Polskę

Czego powinniśmy się trzymać podczas kwarantanny? Podróżowania online! Na przykład po Polsce. Oto zbiór uroczych…

2 godziny temu

22 zmiany w życiu, które następują po przygarnięciu zwierzaka

Rozważ wszystkie konsekwencje Chcesz mieć zwierzaka — ale czy pomyślałeś o wszystkich zmianach, które się…

4 godziny temu

Japoński artysta kulinarny: 11 najsłodszych dzieł

Wprowadzenie do kyaraben Jeśli zdarza Ci się patrzeć na talerz i nie czuć żadnej radości…

4 godziny temu

38 razy, gdy psy zasłużyły na najlepsze domki i ludzie podjęli wyzwanie

Psy, podobnie jak ludzie, potrzebują bezpiecznego i wygodnego azylu, by żyć zdrowo i szczęśliwie. Sposobów…

4 godziny temu

50 pełnych sarkazmu komiksów

Steve Nelson potrafi rozśmieszyć prostotą Komiksy Steve'a Nelsona udowadniają, że nie potrzeba miliona szczegółów, żeby…

4 godziny temu

38 tatuażowych wpadek, które dowodzą, że nie każdy pomysł nadaje się na skórę

Wzrost popularności tatuaży — i ryzyko wpadek Tatuaże nigdy nie były tak modne, a artyści…

4 godziny temu