
Jak zareagowałbyś na widok niezliczonej ilości czerwonych balonów porozmieszczanych po swoim mieście? „To jest bliżej, niż myślisz.” – głoszą towarzyszące im napisy wykonane sprayem na chodnikach Sydney. Przykuwająca wzrok akcja to kampania reklamowa nadchodzącego objawienia kinowego – remake’u słynnego horroru „To” na podstawie powieści Stephena Kinga. Czerwone balony nawiązują do znanej z filmu postaci mrocznego klauna, Pennywise’a, który już wkrótce ma zachwycić fanów swoją nową, przerażającą odsłoną. Polska premiera nowej wersji horroru w reżyserii Andrésa Muschiettiego odbędzie się już 8 września.
„O nie, nie, nie! Na szczęście nie wracam tą drogą do domu.”
„To jest przed moim miejscem pracy!”
„To nadchodzi…”
„To jest bliżej, niż myślisz.”
„Nie. Nie. Nie.”
Czego powinniśmy się trzymać podczas kwarantanny? Podróżowania online! Na przykład po Polsce. Oto zbiór uroczych…
Rozważ wszystkie konsekwencje Chcesz mieć zwierzaka — ale czy pomyślałeś o wszystkich zmianach, które się…
Wprowadzenie do kyaraben Jeśli zdarza Ci się patrzeć na talerz i nie czuć żadnej radości…
Psy, podobnie jak ludzie, potrzebują bezpiecznego i wygodnego azylu, by żyć zdrowo i szczęśliwie. Sposobów…
Steve Nelson potrafi rozśmieszyć prostotą Komiksy Steve'a Nelsona udowadniają, że nie potrzeba miliona szczegółów, żeby…
Wzrost popularności tatuaży — i ryzyko wpadek Tatuaże nigdy nie były tak modne, a artyści…