
Jak zareagowałbyś na widok niezliczonej ilości czerwonych balonów porozmieszczanych po swoim mieście? „To jest bliżej, niż myślisz.” – głoszą towarzyszące im napisy wykonane sprayem na chodnikach Sydney. Przykuwająca wzrok akcja to kampania reklamowa nadchodzącego objawienia kinowego – remake’u słynnego horroru „To” na podstawie powieści Stephena Kinga. Czerwone balony nawiązują do znanej z filmu postaci mrocznego klauna, Pennywise’a, który już wkrótce ma zachwycić fanów swoją nową, przerażającą odsłoną. Polska premiera nowej wersji horroru w reżyserii Andrésa Muschiettiego odbędzie się już 8 września.
„O nie, nie, nie! Na szczęście nie wracam tą drogą do domu.”
„To jest przed moim miejscem pracy!”
„To nadchodzi…”
„To jest bliżej, niż myślisz.”
„Nie. Nie. Nie.”
Czy zdarzyło ci się być tak zranionym przez kogoś, że nie potrafiłeś odpuścić? A może…
Kiedy zaczynałem pracę w korporacji i poszedłem na swoją pierwszą firmową imprezę, byłem w szoku.…
Wstęp Jesteśmy istotami społecznymi — potrzebujemy wspólnoty, sensu i poczucia przynależności. Niestety niektórzy wykorzystują te…
W życiu słyszymy czasem: „Masz tylko jedno życie — wykorzystaj je”. Dla wielu z nas…
Jakie pierwsze skojarzenie przychodzi ci na myśl, gdy słyszysz słowo tatuaż? Wąż? Czaszka? A może…
Czego powinniśmy się trzymać podczas kwarantanny? Podróżowania online! Na przykład po Polsce. Oto zbiór uroczych…