
Z pewnością zauważyłeś, że od dawna istnieje schemat, na bazie którego powstaje znaczna większość reklam męskiej mody. Urokliwe otoczenie, przystojny, elegancko ubrany model i całkowicie poddana mu, najczęściej półnaga kobieta. Suistudio ze Stanów Zjednoczonych postanowiło przeciwstawić się istniejącemu porządkowi, rozpoczynając kampanię „Not Dressing Men”. Role zostały odwrócone – kobiety w damskich garniturach wystąpiły w sesji zdjęciowej z nagimi mężczyznami, demonstrując nieuznającą sprzeciwu dominację płci pięknej. Okazuje się jednak, że seksistowskie tendencje współczesnych reklam nie pozwalają wielu z nas spojrzeć na ich zdjęcia z należytą wyrozumiałością. Nie wszyscy odbiorcy, sprowokowani do przemyślenia problemu powszechnego uprzedmiotowiania kobiet, są w stanie pogodzić się z równie radykalną zmianą. Niezależnie od ich opinii, ta kontrowersyjna kampania bez wątpienia zasłużyła sobie na zyskany rozgłos!
Odstępy między słowami i kerning mogą wydawać się drobiazgiem — często nawet ich nie zauważamy…
Potrzebujemy przypomnienia, że świat może być piękny Od miłosnych historii po siłę wytrwałości Od romantycznych…
Życie potrafi zaskakiwać, a czasem dopiero po fakcie odkrywamy, jak blisko byliśmy katastrofy. Użytkownik Reddita…
Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…