Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, by położyć ręce na nowym Astonie Martinie? Prawdopodobnie tak jak większość z nas, ale tylko nieliczni mają odwagę sięgnąć po swoje marzenia, niezależnie od zgromadzonych oszczędności. Brytyjski artysta Hector Janse van Rensburg, znany w Internecie pod pseudonimem Shitty Watercolour, nie osiągnął może do końca zamierzonego celu, ale bez wątpienia zyskał na popularności. Nieoficjalna reklama kosmetyków Radox zamieszczona przez niego na Twitterze zaowocowała uznaniem ze strony PR-u firmy, która podarowała mu zestaw swoich produktów. Zachęcony ich entuzjazmem, postanowił spróbować tej samej sztuczki z Astonem Martinem. Od nich także otrzymał przyjemny upominek – choć nieco mniejszy niż planował.
„Dzień dobry. Pomimo ukazania na zdjęciu niezwykle pociągającego mężczyzny na tle jawnego lokowania produktu, ten tweet nie jest sponsorowany.”
„Cześć, @swatercolour,
uwielbiamy Twojego tweeta! W ramach podziękowania chcielibyśmy przesłać Ci zestaw naszych produktów. Jeżeli będziesz tak miły i podasz nam swoje nazwisko i adres, wkrótce nadamy paczkę!
Wielkie dzięki,
Radox”
„Aston Martin. Ten, który tak głośno mruczy.”
„A może skusimy Cię trochę cichszym mruczeniem?”
Nowy Jork niedawno gościł wielki wieczór na cześć kultowego Danny'ego DeVito. Wielu jego wieloletnich współpracowników…
Artystka wraca aby podzielić się 20 innymi zabawnymi chwilami z życia ze swoim kotem Moe…
Legendarna aktorka Meg Ryan zachwyciła publiczność swoim powrotem na Oscary, świętując prawie trzy dekady od…
Niektóre zdjęcia sprawiają, że robisz podwójne spojrzenie, ale te 11 całkowicie wypaczy twoją percepcję.
My, ludzie, lubimy myśleć, że zarządzamy planetą, na której żyjemy. Ale czy mamy nad nią…
Starzenie się jest procesem naturalnym i wielu celebrytów sprzeciwia się piętnowaniu, które je otacza.