Istnieje wielu potencjalnych właścicieli zwierząt domowych, ale niektórzy z nich potrzebują zewnętrznej inspiracji do podjęcia decyzji o adopcji pupila. Fotograf Amol Jadhav i dyrektor artystyczny Pranav Bhide podjęli współpracę przy stworzeniu kampanii dla World For All Animal Care And Adoptions w Mumbaju. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości na temat liczby poszukujących domu zwierząt, a jej pierwsze działania już odnoszą sukcesy. Wszystko dzięki doskonale zrealizowanemu pomysłowi stworzenia iluzji optycznej, łączącej w sobie elementy portretu rodzinnego i postaci zwierzaka, który doskonale uzupełnia stworzoną kompozycję. Kampania zwiększyła skuteczność adopcji o 150%, a zainteresowanych rodzin wciąż przybywa!
Madonna nigdy nie stroniła od przeobrażeń. Teraz jej najnowsza transformacja — tym razem obejmująca zęby…
Z pierwotnych 32 dzieci na zdjęciu z 1936 roku pozostało tylko troje. Dwoje z nich,…
Zabawne, żywe, bliskie i zabawne — to tylko kilka słów, które przychodzą na myśl, gdy…
Życie nie zawsze jest lekkie. Może zaskoczyć nas i powalić na ziemię. Czasami mamy świetne…
Matthew McConaughey i jego żona, Camila Alves, nie są obcy opinii publicznej. Ale to ich…
Nie każdego dnia widzimy na niebie idealne do zdjęć skupisko baniek mydlanych lub ognistą tęczę.