Istnieje wielu potencjalnych właścicieli zwierząt domowych, ale niektórzy z nich potrzebują zewnętrznej inspiracji do podjęcia decyzji o adopcji pupila. Fotograf Amol Jadhav i dyrektor artystyczny Pranav Bhide podjęli współpracę przy stworzeniu kampanii dla World For All Animal Care And Adoptions w Mumbaju. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości na temat liczby poszukujących domu zwierząt, a jej pierwsze działania już odnoszą sukcesy. Wszystko dzięki doskonale zrealizowanemu pomysłowi stworzenia iluzji optycznej, łączącej w sobie elementy portretu rodzinnego i postaci zwierzaka, który doskonale uzupełnia stworzoną kompozycję. Kampania zwiększyła skuteczność adopcji o 150%, a zainteresowanych rodzin wciąż przybywa!
Przygotowaliśmy listę najstarszych kolorowych fotografii, abyśmy mogli podziwiać pomysłowość fotografii i poczuć się bliżej historii…
Okres świąteczny w pełni. Być może dałeś swoim bliskim prezenty kilka miesięcy temu lub dodajesz…
Artystka Lizzo, laureatka nagrody Grammy, sprawiła, że internet huczy od opowieści o jej niezwykłej drodze…
Mamy nadzieję, że znajdziesz idealne prezenty dla siebie i swoich przyjaciół na naszej liście.
Ostatni występ legendy Hollywood wywołał poruszenie wśród fanów — nie z powodu aktorstwa, ale z…
"Kilka lat temu miałem okazję znaleźć opuszczony cmentarz autobusów zagubiony w środku lasu." - opowiada…