Istnieje wielu potencjalnych właścicieli zwierząt domowych, ale niektórzy z nich potrzebują zewnętrznej inspiracji do podjęcia decyzji o adopcji pupila. Fotograf Amol Jadhav i dyrektor artystyczny Pranav Bhide podjęli współpracę przy stworzeniu kampanii dla World For All Animal Care And Adoptions w Mumbaju. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości na temat liczby poszukujących domu zwierząt, a jej pierwsze działania już odnoszą sukcesy. Wszystko dzięki doskonale zrealizowanemu pomysłowi stworzenia iluzji optycznej, łączącej w sobie elementy portretu rodzinnego i postaci zwierzaka, który doskonale uzupełnia stworzoną kompozycję. Kampania zwiększyła skuteczność adopcji o 150%, a zainteresowanych rodzin wciąż przybywa!
Oprócz oczywistych przyczyn śmierci, takich jak wypadki, choroby, przestępstwa i starość, na Ziemi czyha wiele…
Nie ma nic lepszego niż szok, gdy widzisz siebie oczami kogoś innego — zwłaszcza w…
Demi Moore zmienia fryzurę w swojej najnowszej roli — i robi to stylowo.
Nie ma ucieczki przed wstydem, gdy życie sprawia, że jesteśmy świadkami absurdalnych sytuacji.
W czasach, gdy metamorfozy celebrytów często dominują w nagłówkach, gwiazda serialu "Przyjaciele" Lisa Kudrow przyciąga…
Wyobraź sobie zwykły zeszyt, ale wykonany z tkaniny, z każdym słowem starannie wyszytym ręcznie.