Istnieje wielu potencjalnych właścicieli zwierząt domowych, ale niektórzy z nich potrzebują zewnętrznej inspiracji do podjęcia decyzji o adopcji pupila. Fotograf Amol Jadhav i dyrektor artystyczny Pranav Bhide podjęli współpracę przy stworzeniu kampanii dla World For All Animal Care And Adoptions w Mumbaju. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości na temat liczby poszukujących domu zwierząt, a jej pierwsze działania już odnoszą sukcesy. Wszystko dzięki doskonale zrealizowanemu pomysłowi stworzenia iluzji optycznej, łączącej w sobie elementy portretu rodzinnego i postaci zwierzaka, który doskonale uzupełnia stworzoną kompozycję. Kampania zwiększyła skuteczność adopcji o 150%, a zainteresowanych rodzin wciąż przybywa!
Angelina Jolie i jej 16-letni syn, Knox Jolie-Pitt, skradli show na 15. dorocznej gali Governors…
Jest tyle dziwnych rzeczy, które pojawiają się wszędzie wokół nas i dla wielu z nich…
Jennifer Lawrence zwróciła uwagę na 15. dorocznej gali Governors Awards, prezentując swój nienaganny styl ciążowy…
Stary drewniany dom w Zgonie w Polsce, otoczony jest niezwykłymi dziełami sztuki, które z pewnością…
Bex jest samoukiem z Christchurch w Nowej Zelandii.
Nicole Kidman emanowała elegancją i blaskiem, gdy we wtorek wieczorem uczestniczyła w gali GQ Men…