Istnieje wielu potencjalnych właścicieli zwierząt domowych, ale niektórzy z nich potrzebują zewnętrznej inspiracji do podjęcia decyzji o adopcji pupila. Fotograf Amol Jadhav i dyrektor artystyczny Pranav Bhide podjęli współpracę przy stworzeniu kampanii dla World For All Animal Care And Adoptions w Mumbaju. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości na temat liczby poszukujących domu zwierząt, a jej pierwsze działania już odnoszą sukcesy. Wszystko dzięki doskonale zrealizowanemu pomysłowi stworzenia iluzji optycznej, łączącej w sobie elementy portretu rodzinnego i postaci zwierzaka, który doskonale uzupełnia stworzoną kompozycję. Kampania zwiększyła skuteczność adopcji o 150%, a zainteresowanych rodzin wciąż przybywa!
Kiedy Hailey Bieber ogłosiła, że jest w ciąży, komentarze pod jej postem na Instagramie szybko…
Jej wideo wywołało dużą reakcję komentatorów.
Dziś chcielibyśmy zaprosić was do zapoznania się z surrealistycznymi obrazami stworzonymi przez fińskiego fotografa Juuso…
Zdjęcia małych dzieci znajdują się prawdopodobnie w pierwszej trójce zwycięskich treści w Internecie, obok uroczych…
Artyści uliczni nie zawsze działają legalnie - mimo to niektórym z nich bardzo łatwo przebaczyć…
W małym brazylijskim miasteczku niezwykła para identycznych bliźniaków Elis i Eloá stała się inspirującym symbolem…