Kategorie: Rozrywka

W gorący dzień zostawił w samochodzie jajko na patelni, by uzmysłowić właścicielom psów coś ważnego.

Zastanawiałeś się kiedyś, co musi przeżywać zwierzę pozostawione w zamkniętym samochodzie w upalny dzień choćby na 15 minut? Nikt z nas nie chciałby doświadczyć tego na własnej skórze, dlatego przeprowadzono eksperyment nienarażający zdrowia żadnej żywej istoty – w roli głównej wystąpiło jajko na patelni, któremu towarzyszył termometr. Choć większość z nas nie zdaje sobie z tego sprawy, w ciepły dzień, kiedy temperatura osiąga do 25 stopni Celsjusza, wewnątrz samochodu może wzrosnąć nawet do 50 stopni w zaledwie 10 minut. Teraz wyobraź sobie w tej sytuacji psa pozbawionego dopływu świeżego powietrza i możliwości ukrycia się w chłodniejszym miejscu. Jeżeli nadal nie przemawia to do Twojej wyobraźni, zobacz, co stało się ze wspomnianym wcześniej jajkiem w ciągu 15 minut!

„Jeżeli nie umieściłbyś swojego psa na patelni, nie stawiaj go w podobnej sytuacji!”

Reklama
Share

Najnowsze

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

14 minut temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

1 godzinę temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

21 godzin temu

23 przerażające wątki, które utkwią w pamięci na długo po ich przeczytaniu

Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…

22 godziny temu

Moje ulubione pomysły na reklamy na autobusach

Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…

23 godziny temu

20 najdziwniejszych reklam z Wish, które wolałbyś nie widzieć

Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…

1 dzień temu