National Geographic wyrobiło sobie markę swoimi wstrząsającymi zdjęciami, więc nie było zaskoczeniem, że pobili rekord na Instagramie, jako pierwsza marka, która zdobyła 100 milionów obserwatorów (są to prawie statystyki Kim Kardashian). Aby uczcić prawdziwą modę Nat Geo, ogłosili konkurs fotograficzny na platformie udostępniania zdjęć – używając hashtagu #natgeo100contest. W 24-godzinnym oknie konkursowym czasopismo otrzymało ponad 94 000 zdjęć. Redaktorzy zdjęć i fotografowie w Nat Geo przejrzeli wpisy i zawęzili je do 10 najciekawszych zdjęć, a następnie pozwolili swoim 10 milionom osób głosować na to, kto wygra główną nagrodę.
Poniżej możesz zobaczyć nagrodzone zdjęcie konkursowe, najlepszych finalistów oraz kilka innych wspaniałych prac, które nie zdobyły uznania, ale wciąż są tak samo oszałamiające.