Ile razy zamawiałeś coś online, a przedmiot, który dotarł, był rozczarowującej jakości? Albo ile razy nowy przedmiot, który kupiłeś, zepsuł się po jednym użyciu? Od butów, ubrań, sztućców, a nawet urządzeń — wydaje się, że producenci nie tworzą już rzeczy, które są trwałe.
Aby podkreślić to zjawisko, zebraliśmy najbardziej frustrujące i zabawne przykłady przedmiotów niskiej jakości, którymi ludzie dzielili się online. Od trendu „What I ordered vs. what I got” po narzędzia codziennego użytku, których jakość pozostawiała wiele do życzenia – przedstawiamy sytuacje, w których nowe zakupy wywołały u ludzi ogromne rozczarowanie.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Reklama
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Reklama