17 oznak na to, że najwyższa pora aby rzucić pracę w Call Center.

1. Jesteś szczęśliwy kiedy „przypadkowo” rozłączysz się z klientem.

2. Gdy robisz taką minę jak ktoś pod drugiej stronie słuchawki Ci grozi.

3. Czujesz ogromne podekscytowanie kiedy słyszysz dźwięk sygnału w słuchawce.

4. Spędzasz 70% dnia na zastanawianiu się jak do cholery skończyć z tą okropną pracą.

Pewnie nie raz płakałeś w łazience w czasie przerwy.

5. Pozostałe 30% dnia pragniesz, aby cały system się popsuł.

Chociaż na minutkę…

6. Czujesz się zmęczony, gdy mówisz po raz setny klientom, że akurat odbywa się w firmie aktualizacja systemu.

Bądźmy szczerzy. System jest od dawna zepsuty i wymaga gruntownej naprawy.

Reklama

7. Jesteś wściekły gdy klient skarży się, że zbyt długo czeka na linii.

8. Zawsze jesteś zaskoczony gdy ktoś mówi, że pracuje w Call Center od 10 lat.

9. Kiedy tracisz głos po 8 godzinach pracy.

10. Nic nie daje takiej radości jak naciśnięcie przycisku „wycisz”.

11. Pragniesz krzyczeć kiedy minutę przed Twoją zmianą akurat ktoś zadzwoni.

12. Czujesz się zniesmaczony kiedy klient próbuje Cię poderwać.

13. Chcesz wybuchnąć śmiechem kiedy klient prosi o Twojego przełożonego.

14. Doświadczasz czystej ekstazy kiedy możesz na chwilę wyłączyć swój telefon.

Ponieważ każda sekunda spędzona z dala od telefonu sprawia, że dzień staje się lepszy.

15. Jesteś już tak zniechęcony rozmawianiem przez telefon, że unikasz telefonu nawet w domu.

Piszesz tylko smsy.

16. Masz problemy z opanowaniem się kiedy klient zaczyna narzekać.

17. Pod koniec dnia jesteś już w takim stanie, że zaczynasz świrować.

I obiecujesz sobie, że ten dzień był Twoim ostatnim dniem w tej pracy.

Polub nas jeśli znasz kogoś kto kiedyś pracował w Call-Center.

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu