20 czerwca Banksy upamiętnił Światowy Dzień Uchodźcy w jednej z nowocześniejszych stolic – w Paryżu. W odpowiedzi na kampanię prezydenta Emmanuela Macrona „pozyskaj imigrantów z ulic Francji i kryjówek leśnych”, artysta uliczny podzielił się swoimi opiniami na temat obecnej sytuacji politycznej w kraju.
Pierwszy fragment przedstawia dziewczynę malującą swastykę za pomocą różowego wiktoriańskiego wzoru. Wygląda to na nawiązanie do twórczości artysty z 2008 roku zatytułowanej „Go Flock Yourself”. Mural krytykuje politykę emigracyjną z pozoru faszystowskiego rządu francuskiego. Dziewczyna została znaleziona w pobliżu stacji metra Porte de la Chapelle, miejsca oficjalnego centrum uchodźców w Paryżu „La Bulle” do sierpnia 2017 r.
Drugim muralem jest interpretacja obrazu „Napoleon przekraczający Alpy”. Ludzie myślą, że kpi z prezydenta Macrona, ślepo prowadzącego kraj.
Trzeci portret przedstawia człowieka karmiącego beznogiego psa kością. Niektórzy spekulują, że jest to metafora dla polityków oszukujących masy w zamaskowanych agendach.
Ostatnie trzy prace przedstawiają szczury – wzornik Banksy’ego, zainspirowany przez paryskiego artystę Blek Le Rat. Reprezentują klasę robotniczą i sposób, w jaki zwykli ludzie mogą zrobić ogromną różnicę podczas wspólnej pracy.
Historyk sztuki i znawca sztuki ulicznej Paul Ardenne twierdzi, że te malowidła są bardzo podobne w stylu Banksy’ego. „Kolor, linia, temat i sposób, w jaki dostosował obrazy ze zdjęć… wszystko wskazuje na to, że są stylem Banksy’ego z lat 2000. Jest to bardzo szczególny podpis. Jeśli ten mural nie jest autorstwa Banksy’ego, jest to bardzo dobry egzemplarz.” – powiedział Paul.