Co się dzieje, gdy pracownicy księgarni się nudzą?

Librairie Mollat, pierwsza niezależna księgarnia we Francji, nadal dąży do tego, aby jak najwięcej osób czytało książki.

Ponad rok temu księgarnia ta osiągnęła sławę w Internecie dzięki swojej zabawnej i wyjątkowej formie „nie oceniaj książki po okładce”. Pracownicy zaczęli udostępniać zdjęcia prawdziwych ludzi, siebie i swoich klientów, rozszerzając zdjęcia okładek książek.

Teraz księgarnia ma blisko 64 tys. obserwujących na Instagramie, którzy uwielbiają twórczą promocję książek.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Reklama

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu