Firma Lacoste zastępuje ikoniczne logo krokodyla, aby podnieść świadomość na temat zagrożonych gatunków.

Lacoste, znana na całym świecie francuska marka odzieżowa, zastąpiła kultowe logo krokodyla podobiznami zwierząt zagrożonych w celu rozpowszechnienia wiedzy o tych gatunkach i niebezpieczeństwach, w których się znajdują.

We współpracy z Międzynarodową Unią Ochrony Przyrody Lacoste (IUCN) zaprezentowało dziesięć nowych projektów kultowych koszulek polo. Każde z dziesięciu wyróżnionych zwierząt znajduje się na skraju wyginięcia. Liczba koszulek wyprodukowanych dla każdej serii odpowiada pozostałym rozmiarom populacji będącym na wolności.

Kupując ubrania ów marki, ludzie biorą udział w pomaganiu IUCN i Lacoste w walce o ochronę przyrody na całym świecie.

Batagur trivittata

Nosorożec jawajski

Lepilemur septentrionalis

Kondor kalifornijski

Kakapo

Morświn kalifornijski

Reklama

Cyclura pinguis

Gibon czarny

Saola wietnamska

Tygrys sumatrzański

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu