Jak zmieniała się wizja idealnego domu w latach 1951-2000 według katalogów IKEA.

IKEA jest prawdopodobnie najlepszym przyjacielem twojego domu. Założyciel, Feodor Ingvar Kamprad, założył firmę w 1943 roku, kiedy miał zaledwie 17 lat. Nawet kultowe, żółto-niebieskie logo jest akronimem, składającym się z jego inicjałów w połączeniu z pierwszą literą Elmtaryd, nazwą farmy, w której dorastał i Aggunaryd, nazwy jego szwedzkiego miasta rodzinnego. Aby stać się gigantem handlu detalicznego z ponad 43 miliardami dolarów przychodu, jakim jest dzisiaj, IKEA skupiła się na kontroli kosztów, szczegółach operacyjnych i ciągłym rozwoju produktu. Firma znana jest z modernistycznych projektów różnego rodzaju urządzeń i mebli, a jej prace związane z aranżacją wnętrz są często kojarzone z ekologiczną prostotą. Niedawno Nordic Style Magazine zajrzał do IKEA i odkrył kolekcję starych okładek katalogowych, dostarczonych przez Smörgås Pinners, oficjalne konto Pinterest na temat zespołu komunikacyjnego firmy.

1951

1955

1957

1962

1963

1964

Reklama

1966

1967

1969

1970

1971

1972

1973

1974

1977

1978

1979

1980

1981

1983

1985

1986

1987

1989

1990

1991

1992

1993

1995

1997

1998

1999

2000

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu