Kilka miesięcy temu David Pendragon postanowił opowiedzieć na Facebooku, jak niektórzy chłopcy w szkole zastraszali jego siostrzeńca ciotecznego, tylko z powodu jego pudełka śniadaniowego. „Moja kuzynka, Emily, ma dziesięcioletniego syna o imieniu Ryker. Ryker, który uwielbia koty, był bardzo podekscytowany, gdy dostał swój nowy lunch box. Niestety ze względu na kolory, lub dlatego, że są na nim koty, był poniżany przez innych chłopców w swojej klasie. Chciał nawet przestać jeść lunch, żeby nie dać się już dłużej obrażać.” – napisał David na swojej tablicy na Facebooku.
Więc dobry starszy kuzyn postanowił udowodnić coś ważnego, kupując ten sam lunch box i zabierając go ze sobą do pracy. I to na pewno działało! Gdy Pendragon podzielił się zdjęciem swojego lunchu w pracy, internet oszalał, z 148 tys. polubień i ponad 60 tys. udostępnień na Facebooku, ludzie znaleźli sposób, by zachęcić Rykera i innych młodych chłopców do bycia sobą. Nieznajomi zaczęli kupować te same lub podobne pudełka na lunch i zamieszczać je na Facebooku Pendragona!