Czy kiedykolwiek myślałeś o tym, jak sławni artyści, tacy jak Leonardo Da Vinci czy Salvador Dali, tworzyliby we współczesnym świecie? Co by było, gdyby ci słynni malarze mieli swoje własne nowoczesne logo?
Po długoletniej pracy w charakterze projektanta brandingu, brazylijski artysta Milton Omena rzucił wyzwanie, by rozwinąć granice projektu i wyjść z jego strefy komfortu oraz zrealizować swój pomysł tworzenia wizualnych tożsamości dla słynnych malarzy. Starannie myślał o malowaniu stylów, osobowościach malarzy, nawykach i stylach życia oraz o tym, jaką każdy z nich miałby unikalne logo, markę lub produkt.
„Na przykład nigdy nie robiłem logo odręcznego lub rachunku proporcji. Nigdy nie używałam pasteli lub więcej niż 3 kolorów. Użycie inspiracji od malarzy, którzy już wypracowali swój silny styl, było sposobem na wykorzystanie mojej wszechstronności.” – powiedział projektant.