Znany na całym świecie projektant mody, Christian Louboutin, powiedział kiedyś, że „obuwie to narzędzie komunikacji pomiędzy dwojgiem ludzi”. Mimo że to stwierdzenie może wydawać się dość absurdalne, większość z nas w rzeczywistości przykłada sporą wagę do wyglądu butów swoich towarzyszy i niejednokrotnie ocenia ludzi na podstawie ich decyzji w sklepach obuwniczych. Pewien znudzony sprzedawca, występujący na Imgurze pod pseudonimem Ghostify, postanowił samodzielnie naszkicować portrety psychologiczne klientów swojego sklepu na podstawie wybieranych przez nich modeli butów. Te opisy naprawdę pobudzają wyobraźnię!
„Simeon, 26 lat. Wysoki, ciemny, humorzasty poeta, który uprawia seks częściej niż ty. Nosi szaliki. Jest silnie związany emocjonalnie z zespołem, który ‘odkrył’.”
„Kristynne, 19 lat. Chuda i ospała. Lubi boysbandy i tacos. Raz spróbowała whisky, zwymiotowała. Nazywa swojego ojca tatusiem.”
„Carter, 45 lat. Fajny tata. Permanentnie opalony, spędza lato z dzieciakami w domku nad jeziorem. Traktuje swojego goldena jako członka rodziny. Lubi dobre piwo, ma oko na małe czerwone Porsche.”
„Veronica, 32 lata. Co pół roku jest na nowej diecie, której ‘koniecznie musisz spróbować!’. Ma bliznę po cesarskim cięciu. W każdą środę uprawia pilates, nosi tylko sportowe staniki.”
„Krista, 52 lata. Nieokiełznane włosy, ma na kostce tatuaż ze słonecznikiem. Fajna mama. Lubi ogrodnictwo, adwokat i rekreacyjną marihuanę.”
„Sylvia, 8 lat. Ciekawa płci przeciwnej, ale i zdegustowana zachowaniem chłopców. Lubi Monster High i Dance Dance Revolution. Sekretnie marzy o kucyku, mimo że wie, że jej rodzice nie mogą sobie na niego pozwolić.”
„Lauren, 29 lat. Prowadzi mały biznes, sprzedając ‘lokalne, ręcznie wykonane’ produkty importowane z Argentyny. Jest zawsze trochę zbyt pogodna, sekretnie walczy z nałogiem alkoholowym.”