Reklamy w stylu vintage vs. równouprawnienie – oto efekty wizualnego odwrócenia ról!

Obraz idealnej kobiety z lat 50. znany jest nam wszystkim – to pracowita żona, która poświęca większość swojego czasu opiece nad dziećmi, sprzątaniu i przygotowywaniu obiadu dla swojego męża. To wszystko, oczywiście, musi robić z uśmiechem, który prawie nigdy nie znika z jej twarzy. Eli Rezkallah, zainspirowany plakatami w stylu vintage, postanowił przenieść ich realia do dzisiejszych czasów, eksperymentalnie odwracając role bohaterów zdjęć i rysunków sprzed lat. „In a Parallel Universe” to efekty zwizualizowania jego śmiałej wizji, które pokochają wszyscy przeciwnicy utartych stereotypów na temat codziennych ról kobiety i mężczyzny.

Reklama

Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu