Szwedzka modelka skrytykowana z powodu nieogolonych nóg w kampanii reklamowej Adidasa.

Superstar to najnowsza kampania reklamowa Adidasa, w ramach której postanowiono skoncentrować się na „ikonach przyszłości” – modelach, artystach, aktywistach i sportowcach dzisiejszych czasów. Okazuje się jednak, że kontrowersyjna idea redefiniowania piękna wywołała wśród odbiorców bardzo gwałtowne reakcje. Jedną z głównych przyczyn hałasu wywołanego dookoła nowej kolekcji jest sesja zdjęciowa szwedzkiej modelki i działaczki społecznej Arvidy Byström, która zaprezentowała na zdjęciach swoje nieogolone nogi. Słodki obraz dziewczynki w białej sukience, pastelowych skarpetkach i sportowych butach skontrastowany został z jej buntowniczym nastawieniem do współczesnych oczekiwań względem kobiet. Brutalne komentarze wymierzone w modelkę to nie jedyne konsekwencje odważnej sesji zdjęciowej – Byström doczekała się nawet gróźb. Na szczęście znalazła także swoich obrońców!

„To nie dziewczyna, to małpa… no weź, pozbądź się tego!”

„Koszmarne! Spalić ją! Ogól nogi, s*ko, albo załóż spodnie!”

„To jest obrzydliwe…”

„Dziękuję Adidasowi za to, że pokazał kobietom, jakie są w rzeczywistości, i co tak naprawdę oznacza kobiecość.”

„Wow! Jestem pod wrażeniem! W końcu ktoś przypomniał ludziom, że mogą być sobą. Kciuki w górę dla Adidasa i dziękuję ci! Wspaniała kampania marketingowa.”

„Jesteś moją bohaterką.”

Reklama

Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu