Możesz zwiedzić kalifornijski las sekwoi jeżdżąc na rowerze szynowym po historycznej trasie!

Na początku lat osiemdziesiątych XIX wieku drwale C.R. Johnson, Calvin Stewart i James Hunter połączyli siły, aby rozszerzyć działalność związaną z transportem drewna w hrabstwie Mendocino w Kalifornii. W 1885 roku powstał w tym celu Fort Bragg Railroad. Był to fundament tego, co pewnego dnia stanie się California Western Railroad, bardziej znaną jako The Skunk.

Przydomek Skunk powstał w 1925 roku, kiedy wprowadzono autobusy szynowe. Wyposażone były w silniki benzynowe i piece z wydmuchem gazowym, spalające ropę naftową, aby zapewnić pasażerom ciepło. Kombinacja oparów tworzyła bardzo wyraźny zapach, a staruszkowie mieszkający wzdłuż linii mówili, że te autobusy szynowe były jak skunksy: „Można było poczuć ich zapach, zanim je zobaczyłeś”.

 

Początkowo California Western Railroad działała jako oddział młyna Fort Bragg (Union Lumber Company, Boise-Cascade). Jednak w połowie lat 60.XX wieku Kyle Railways z siedzibą w Arizonie zaczęło zarządzać koleją i kupiło ją w 1987 roku.

Historyczne tory można podziwiać na rowerach szynowych, co staje się coraz bardziej popularne. Elektryczne rowery szynowe wykonane na zamówienie są niezwykle ciche i mieszczą dwie osoby. Przemieszczając się wzdłuż historycznych ścieżek, grupy przemierzają malowniczą rzekę Pudding Creek, przekraczają majestatyczne drewniane estakady i podróżują do serca starożytnych sekwoi hrabstwa Mendocino.

Bez konieczności kierowania, ludzie mogą rozejrzeć się po wszystkich cudach świata przyrody. Często obserwuje się wydry, czaple, wylegującego się żółwia, jelenie, a podczas porannej wyprawy sporadycznie również niedźwiedzie.

Stawka wynosi 250 USD za rower.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Reklama

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu